wtorek, 10 października 2017

Fan art Rity Skeeter i powrót do czytania Sagi o Ludziach Lodu

Pisałam ten post jakieś pół godziny, a tu błąd bloggera i nic się nie zapisało...eh :( Więc od początku...

Witajcie kochani:) Na dzisiaj przygotowałam dla Was fan art ekscentrycznej dziennikarki z Harry'ego Pottera - Rity Skeeter, jednak zanim do niego przejdę chcę się z Wami podzielić pewną refleksją.

Bardzo pragnęłam narysować coś związanego z Sagą, więc wzięłam się za nowe pokolenie do drzewa genealogicznego. Niestety, kilka podejść do postaci skończyło się klęską i wyrzuconymi kartkami:(
Postanowiłam spróbować zrobić okładkę, ale nic z tego nie wyszło. Trochę się załamałam, bo chciałam, a nie mogłam, okropne uczucie. Pomyślałam więc, że ten zastój weny, czy jak to nazwać, może być spowodowany brakiem kontaktu z książkami, oraz fanami. Sagę ostatni raz czytałam kilka miesięcy temu, a forum zamarło, więc znikąd nie docierają do mnie inspirujące bodźce. Nawet na blogu już prawie nikt nie pisze o Ludziach Lodu:(
W tym roku zaczęłam czytać Sagę od nowa, jednak w czerwcu utknęłam na tomie "Samotny". Wczoraj po niego sięgnęłam i znowu się wkręciłam, mam nadzieję, że Saga ponownie zacznie mnie inspirować:)

To jest też dobry moment, aby przypomnieć o fan page'u forum fanów Sagi o Ludziach Lodu, którego jestem współ-administratorem. Mam nadzieję, że się tam spotkamy:) Oto link:

0/https://pl-pl.facebook.com/Saga-o-Ludziach-Lodu-forum-fanów-646227085403530

Przejdę teraz do fan arta. Wybrałam postać Rity Skeeter, bo była dosyć dokładnie opisana w książce i wyraźnie się wykreowała w mojej głowie;) Poza tym uważam, że jest bardzo barwną i ciekawą bohaterką. Zgadzacie się ze mną?

Rysunek wykonałam markerami, kredkami i żelopisami. 


Na dzisiaj to wszystko, następny post będzie dotyczył jednego ze zwierząt występujących w Harrym Potterze, razem z zdjęciami krok po kroku:)

Pozdrawiam serdecznie:)




wtorek, 3 października 2017

Zbiór rysunków z ostatniego miesiąca, post zbiorczy ;)

Hej wszystkim :D Mam ostatnio małego lenia i wiele rzeczy przychodzi mi z trudem. Muszę niestety zaliczyć do tego rysowanie i wchodzenie na bloggera:/ Jednak zaczęłam kolejne pokolenie do drzewa Ludzi Lodu, więc nie jest źle, może to jakoś pójdzie, bo wiem, że jest kilka osób, które czeka na dalszy ciąg:)
Pogoda się zmieniła i za oknem mamy typową jesień, kto się cieszy? Osobiście nie mam nic przeciwko, lubię taką aurę, także poczułam się na siłach napisać posta ^^

Mam sporo zaległych rysunków, oczywiście o tematyce Harrego Pottera. Postanowiłam wrzucić je wszystkie do jednego posta, bo inaczej nigdy tego nie nadrobię :/ Dobrze, zaczynamy:)


Harry Potter chibi, który łapie znicz. Pamiętam, że rysowałam to z braku laku, na rozruszanie markerów xD


Jednorożec. Namalowałam go farbami akwarelowymi, na żywo wygląda nieco lepiej:)




Syriusz Black w wersji filmowej. Bardzo chciałam narysować realistyczny portret, ale w połowie pracy znudziło mi się i dokończyłam na szybko gryzmołami. Efekt okazał się nie taki zły;)


Szalonooki. Do tej postaci przymierzałam się trzy razy, ciężko mi było przelać na papier moje wyobrażenie tej postaci. Ostatecznie jestem całkiem zadowolona, chociaż tło mogłoby być inne, nie chciało mi się nad nim myśleć ;)



Trytonka Murkus. To mój ostatni rysunek, przedstawia przywódczynię trytonów. Zdjęcie niestety nie do końca oddaje kolorystykę, a szkoda, bo wyszła całkiem fajnie.


Zrobiłam też zakładkę do książki, oczywiście z motywem HP chociaż bardzo minimalistycznym;) Kolorowe plamy to akwarele, literka to czarny cienkopis i biały żelopis, nic zmyślnego ^^


Na dzisiaj to tyle, dziękuję za odwiedziny i uwagę, napiszcie, co Wam się podoba bardziej, a co mniej. Trzymajcie się ciepło:)


czwartek, 21 września 2017

fan art do anime Mirai Nikki - Yuno Gasai


Hej wszystkim :) Dawno nic nie pisałam, naiwnie sądziłam, że mając wolne zyskam więcej czasu na blogowanie, ale życie jak zwykle zaskakuje. Szkoła, dom, załatwianie spraw zajmują mnóstwo czasu, który pędzi jak szalony. Też tak macie?:)

Ostatnio były same posty związane z Harrym Potterem, więc dla odmiany pokażę Wam mój fan art. do anime, które mozolnie oglądam. Serial jest fajny, troszkę krwawy i mroczny, czyli taki jak lubię. Mocne sceny mnie zawsze inspirują, także będzie troszkę krwi na arcie ^^

Postać, którą narysowałam, to Yuno Gasai, słodka, aczkolwiek mega niebezpieczna dziewczynka. Moim zdaniem jest bardzo udanie wymyśloną osobowością:)
Rysunek wykonałam wyłącznie markerami i białym żelopisem. To czarne tło jest koszmarne, ale to dlatego, że nie mam czarnego Promarkera tylko jakiś zwykły, który nie pokrywa równomiernie powierzchni:/



Wzorowałam się na tym:



Nie ma to jak narysować od czasu do czasu coś w stylu anime, to takie...odświerzające ^^ Dajcie znać co tam u was! Pozdrawiam:*

czwartek, 7 września 2017

fan art Cho Chang i scena z filmu

Hej wszystkim ^^ Zdradzę Wam, że mam ostatnio wolne, więc mam też więcej czasu, aby odwiedzaj blogosferę, co bardzo mnie cieszy :D Niestety jeśli chodzi o rysowanie, to dopadł mnie mały leń i nie chce mi się nawet sięgać po kartkę. Na szczęście posiadam sporo rysunków, których jeszcze nie publikowałam, więc będę Was nimi częstować co jakiś czas:)

Postanowiłam w ramach ćwiczeń zrobić małe wyzwanie. Wpisałam w wyszukiwarkę hasło "Harry Potter scene" i narysowałam pierwszy obraz, który zobaczyłam, oczywiście zmieniając go na własny styl. Padło na taką grafikę: KLIK

A tak wyszedł rysunek. Użyłam do niego wyłącznie markerów.



Kolejny rysunek to moje wyobrażenie Cho Chang, Krukonki, w której zakochał się Harry Potter. Przez ten mundurek kojarzy mi trochę z mangową czarodziejką :P Wykonałam również markerami.


Na dzisiaj to tyle. Podzielę się z Wami jeszcze, że po długiej przerwie pochłonęło mnie kolejne anime, nosi tytuł: "Nikki Mirai". Znacie? Obejrzałam na razie 7 odcinków, ale już mam ochotę rysować jej postaci ^^

Co sądzicie o rysunkach? Jak Wam mijają pierwsze dni szkoły? Pozdrawiam :*




wtorek, 5 września 2017

Urlopowe rysunki ołowkiem

Witam wszystkich w tym wyjątkowym okresie. Koniec wakacji, początek roku szkolnego, koniec wyjazdów urlopów, lata... Jednak nie ma się co smucić, święta coraz bliżej xD
Ostatnio pisałam Wam, że wyjeżdżam, ale jestem już z powrotem i nadrabiam zaległości na Waszych blogach:)

Na wakacje wzięłam ze sobą mały szkicownik a5, który nie bardzo lubię, oraz ołówek akwarelowy B4. Okazało się, że ten duet jest bardzo ciekawym połączeniem i szkicownik ponownie powrócił do łask:) Co narysowałam? Poniżej przedstawiam rysunki w kolejności od pierwszego do ostatniego.

1. Fleur Delacour fan art.- piękność występująca w "Harry Potter i Czara Ognia". Nie jest to dzieło, ale dzięki temu portretowi zaczęłam trochę wyczuwać kredkę akwarelową, która wcześniej jakoś mnie nie interesowała ^^


2. Rogogon Węgierski fan art. - smok, którego Harry Potter wylosował w pierwszym zadaniu TurniejuTrójmagicznego. Ten rysunek miał wyglądać jak ilustracja do rozdziału i chyba mi się udało ^^ Dzięki mocno chropowatej powierzchni kartki smok ma fajne łuski ;)
Rysowałam go na kolanie będąc na plaży xD 



3. Zgredek fan art. - Tym razem postanowiłam wzorować się na zdjęciu, chociaż nie do końca. Tzn, szkic wykonałam wg zdjęcia, ale potem musiałam podładować telefon i przez to, że nie był w zasięgu mojej ręki dokończyłam go z głowy.
Zdjęcie, na którym się wzorowałam KLIK



4. Bellatriks Lestrange fan art. - ona też jest wzorowana na zdjęciu, ale przerobiłam ją na bardziej bajkową. Narysowałam ją bardzo szybko, bo chyba w jakąś godzinkę. Miła być tylko małym ćwiczeniem na zabicie nudy, a wyszła nie najgorzej;) Wiem, ma świński nos xD
Link do zdjęcia KLIK


To wszystko na dzisiaj, dajcie znać, który rysunek Wam się najbardziej podoba i czy też zabieraliście, lub macie zamiar zabrać na wyjazd jakieś przybory do rysowania:) Pozdrawiam:*

piątek, 25 sierpnia 2017

Hipogryf Dziobek i Sybilla Trelawney - fan arty

Hej wszystkim:) Pozostał nam ostatni tydzień wakacji i pewnie większość z Was już jest niestety po urlopie. Mój wyjazd na szczęście jeszcze przede mną, więc mam nadal wakacyjny nastrój :D Co prawda pogoda już nas tak nie rozpieszcza, dużymi krokami nadchodzi jesień, a jest to piękna pora roku, także nie ma co się smucić ^^
Jutro jadę nad jezioro Nyskie i nie będzie mnie tydzień. Mam zamiar ograniczyć internet do minimum, posta na pewno nie będzie, dlatego dzisiaj jest dobry moment, by coś tu wrzucić;)

Pierwszy rysunek przedstawia Hardodzioba - jest to fantastyczne zwierzę będące połączeniem konia, orła i chyba lwa...w każdym razie taki misz masz xD Wykonałam go cienkopisem. Początkowo na rysunku był też Harry Potter, ale brzydko go pocieniowałam, więc został brutalnie wycięty :P
Piórko należy do jakiegoś drapieżnego ptaka, znalazłam je w Sokolarni na Czantorii w Ustroniu:)


Ten rysunek przedstawia nauczycielkę wróżbiarstwa, prof. Sybille Trelawney. Jak widać ma nieciekawą minę widząc w szklanej kuli Ponuraka ;) Wykonałam ją kredkami akwarelowymi i żelopisami.



Na dzisiaj to tyle, życzę Wam udanego weekendu i do zobaczenia we wrześniu! :)

niedziela, 20 sierpnia 2017

Fawkes - fanart i coś o Hufflepuffie;)

Dzień dobry! Nawet nie wiecie jak mnie cieszy Wasza aktywność w komentarzach pod ostatnim postem, jesteście kochani:* Cieszę się, że lubicie moje rysunki z HP, bo mam ich jeszcze kilka, a nie chciałabym robić denerwującego spamu:)

Dzisiaj będą same zwierzątka. Pierwszym z nich jest Fawkes - feniks należący do prof. Dumbledora. Jest to fantastyczne zwierzę, które charakteryzuje się ogromną siłą, leczącymi łzami i lojalnością. Ponad to, kiedy feniks jest już stary, spala się, i ze swoich popiołów rodzi się na nowo. Cudowne zwierzę:) Do jego wykonania użyłam wyłącznie markerów i białego żelopisu wzorując się na zdjęciach orłów.



Drugim rysunkiem jest śmieszna scenka, ukazująca triumf Hufflepuffu nad innymi domami Hogwartu. Narysowałam to, ponieważ przez pewien czas dom borsuka (do którego należę na stronie hp-net.pl) przodował w pucharze domów. Teraz już się to zmieniło, ale chwila chwały była :D
Rysunek wykonałam kredkami akwarelowymi na mokro.



Przy okazji bardzo serdecznie zapraszam na forum fanów Harrego Pottera! Mogę Was zapewnić, że to nie jest takie zwykłe forum, gdzie ktoś pisze coś raz na ruski rok. Tam na prawdę dużo się dzieje i nie sposób się nudzić. Jednak najważniejsze jest to, jacy wspaniali ludzie tam się spotkali! Gorąco Was zachęcam do dołączenia do nas :)

Dajcie znać, czy znacie tą stronę, może już tam jesteście?
Jakie macie plany na ostatnie dwa tygodnie wakacji?
Pozdrawiam!

piątek, 18 sierpnia 2017

Dumbledore w stylu chibi ^^

  Witajcie! Ostatni post był mroczny i niepokojący, w dodatku troszkę ponarzekałam, więc dzisiaj przychodzę do Was z czymś weselszym i humorystycznym:) Dumbledore - bo to on jest dzisiaj bohaterem, został narysowany w stylu słodkich figurek z Harrego Pottera, a dokładnie mówiąc wzorowałam się na jednej z nich, do której link znajdziecie na końcu posta.

Rysunek wykonałam kredkami akwarelowymi na mokro. Początkowo lineart był całkiem brązowy, ale ostatecznie było zbyt blado, więc w wielu miejscach poprawiłam czarnym. Aby szata bardziej czarodziejsko błyszczała użyłam brokatowych żelopisów (oczywiście nie widać tego:P). Tło to Promarker i biały żelopis.

 

 Pod postacią jest słynny cytat Dumbledore'a. Zdjęcie specjalnie jest nieskadrowane, aby było jeszcze...frywolniej;) Rysunek wykonałam w szkicowniku a5. Wzorowałam się na TYM obrazku, ale jak widać nieco pozmieniałam:)

Jeżeli chodzi o rysunki z HP to mam ich stety/niestety całkiem sporo i to raczej one będą bohaterami najbliższych postów, cieszycie się? ^^ Pozdrawiam :*


środa, 16 sierpnia 2017

Dementor - fan art

  Cześć ludziska:) Dawno nie dodawałam posta, a przecież tyle rysuje. Czytam sobie Harrego Pottera, więc nie bądźcie zdziwieni, że w najbliższym czasie będzie sporo fan artów nawiązujących do tej właśnie serii. Zanim jednak przejdę do rysunku muszę Wam się pożalić, że te wakacje są dla mnie wyjątkowo uciążliwe. Dawno nie narzekałam na aż taki brak czasu na blogowanie:/ Chociaż z drugiej strony mam też trochę dosyć komputera, więc unikam ostatnio laptopa jak ognia:P Mimo to staram się odwiedzać Wasze blogi, jeżeli jeszcze gdzieś nie dotarłam to zrobię to wkrótce;)

Dzisiaj pokażę Wam moje wyobrażenie Dementora, którego narysowałam ołówkami akwarelowymi. To mój debiut w tej technice, ale nie wyszło najgorzej;) Ołówki te idealnie nadają się na mroczniejsze obrazy, szczególnie fajnie rysuje/maluje się nimi chmury:) Do tego przetestowała mój nowy szkicownik, który niestety okazał się nie fajny w współpracy z kredkami, za to techniki wodne znosi dzielnie:) Zarówno ołówki jak i szkicownik możecie zobaczyć w TYM poście.

Czas na Dementora - jest to zjawa, strażnik Azkabanu, swoimi wielkimi ustami wysysa z ofiary szczęście, aż w końcu całą duszę. Jego ciało pokrywają liszaje, a twarz niemal zawsze jest zakryta, odsłaniają ja tylko wtedy, kiedy chcą złożyć na kimś pocałunek śmierci.


Jest trochę mrocznie, ale wiedźcie, że takie klimaty są mi bliskie i dobrze się z nimi czuje;) A następnym poście będzie coś zdecydowanie weselszego:) Kto śledzi mnie na Instagramie ten troszkę już widział;)

Jak Wam się podoba taki stwór? Malowaliście kiedyś ołówkami akwarelowymi? Jak mijają Wam wakacje? Pozdrawiam:*






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...