poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Liebster Blog Award

      Wiecie, że ostatni rysunek zrobiłam prawie miesiąc temu, zgroza?:( Nie z lenistwa, tylko z braku czasu. Przeprowadziłam się i jeszcze jestem w trakcie urządzania mieszkanka także nie spodziewam się w najbliższym czasie wielu dzieł do pokazania. Wczoraj próbowałam coś narysować, ale nie potrafię się skupić, być może powrócę do szybkim rysunków na drzewo genealogiczne:)

   Tym czasem nadrabiam z zaległą nominacją do Liebster Blog Award. Wytypowała mnie Lazurkowa Sztuka za co uprzejmie dziękuję:)

1. Ulubione zwierzę?
Konie oraz dzikie koty.

2. Skąd wziął się twój nick?
To po prostu skrót imienia, nic szczególnego:P

 3. Czym najbardziej lubisz kolorować?
Jak dotąd najbardziej lubię kredki akwarelowe z K-I-N.

4. Co cię inspiruje?
Zdecydowanie książki, oraz fotografie.

 5. Co najbardziej lubisz rysować?
Wymyślone postacie, realne oraz nadprzyrodzone.

6. Lubisz grać w gry? jeśli tak, to w jakie?
Granie w gry to dla mnie strata czasu, jednak kiedy na prawdę się nudze to sięgam po gry rpg i mmo lub strzelanki. Lubię też Mario Brosa na starej konsoli na dyskietki;)

 7. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Norwegie! Mam zamiar lecieć do Bergen w przyszłym roku:)

8. Co najbardziej lubisz jeść?
To trudne pytanie ponieważ nie jestem amatorką jedzenia ogólnie. Lubię sery, tłuste wędliny typu balerin/ karczek, owoce i warzywa, nic szczególnego;)

9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Nie biorąc pod uwagę oczywistych rzeczy ( rodzina, woda, tlen itd) nie wyobrażam sobie życia bez twórczości:)

 10. Ulubiony kolor?
Turkusowy

 11. Ulubiona bajka?
Nie dam rady wybrać jednej. Kocham bajki Disneya w szczególności Małą Syrenkę i Piękna i Bestię.  Z Innych twórców to uwielbiam Megamocnego głównie dzięki ścieżce dźwiękowej. Lubię też bajki  o Dinozaurach. Jestem fanką Jurassic Parku i Liliputa:)


Pytania ode mnie:

1. Czy wierzysz w przesądy? Jak tak to w jakie?
2. Co sądzisz o bezstresowym wychowaniu dzieci? 
3. Lepiej być realistą czy dawać ponosić się wyobraźni?
4. Jest coś czego się panicznie boisz?
5. Co najbardziej cenisz w ludziach?
6. Wymień jedną swoją istotną zaletę i wadę
7. Czy uważasz, że wyglądem należy się przejmować i go poprawiać, czy stawiasz na naturalność i autentyczność?
8. Według ciebie co się dzieje z człowiekiem po śmierci?
9. Gdybyś miała wehikuł czasu i jedną szansę skorzystania z niego to w jakie czasy byś się wybrała?
10. Gdybyś mogła na jeden dzień zamienić się w zwierze to w jakie i dlaczego?

Nominuję:
Kasia na fali
Ania maluje
Włosowe inspiracje
Szarlotte
Los grafikos
Marcysiabush

Zapraszam do odpowiadania na pytania w komentarzach, chętnie podyskutuje na te tematy:)

6 komentarzy:

  1. dzięki za odpowiedź:) też uwielbiam bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Kochana za nominację, odpowiem niebawem na pytania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) pozwolę sobie odpowiedzieć u Ciebie w komentarzu :)
    1. Nie wierzę w przesądy, magię, jasnowidzów, tarota, wróżki itp. Jeśli chodzi o przesądy to jestem mistrzynią w tłuczeniu luster i jak dotąd nie spotkało mnie z tego powodu nic złego. Myślę, że większość przesądów wymyślono po to, aby przestrzec ludzi przed nieodpowiednim zachowaniem.
    2. Uważam, że dzieci powinny ponosić karę jeśli coś zbroją, ale nie jestem zwolennikiem cielesnych kar.
    3. Jedno nie wyklucza drugiego. Sama jestem marzycielką, ale nie brak mi realizmu. Dzięki temu realizuję swoje plany. Gdybym z kolei nie była marzycielką brakowałoby mi kreatywności a ta jest mi niezbędna do funkcjonowania. Jestem gdzieś między jednym i drugim i tak jest świetnie :)
    4. Boję się ciemności.
    5. Najbardziej cenię w ludziach szczerość i szacunek do siebie i innych.
    6. Wymienię coś co jest jednocześnie wadą i zaletą. Jestem perfekcjonistką. Z jednej strony pozwala mi się to rozwijać, z drugiej bardzo stresuje i utrudnia życie.
    7. Tak, należy go poprawiać ale tylko w naturalny sposób. Makijaż, zdrowa dieta, ruch, odpowiednie ubrania. Dla mnie poczucie, że jestem zadbana sprawia, że jestem szczęśliwsza i pewniejsza siebie :)
    8. Wierzę w niebo, piekło i czyściec.
    9. Myślę, że byłyby to XIXw.
    10. Nie chciałabym się zamienić w zwierzę, ale gdybym miała wybrać to chciałabym zostać delfinem albo misiem koala :D delfiny mnie fascynują, są takimi przyjaznymi zwierzętami. Poza tym też chciałabym tak wyskakiwać z wody jak one :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź:) Nie miałabym nic przeciwko perfekcjonizmowi, u mnie wadą jest właśnie niedokładność. Wynika to z niecierpliwości i poczucia braku czasu:/ Natomiast połączenie marzycielstwa z realizmem jest bardzo rozsądne i tworzy równowagę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...