czwartek, 13 kwietnia 2017

Wieszak na biżuterię DIY

   Witajcie kochani, zapraszam Was dzisiaj do małego DIY, w którym pokażę pomysł, jak wykonać wieszak na biżuterię ^^

   Dawno temu kupiłam sobie wieszak na ręczniki papierowe, który chciałam ozdobić w takim samym stylu co mój chlebak ( kto nie widział to TU zobaczy), aby mieć ładny komplecik. Niestety okazało się, że wieszak jest za wąski i nie mieści rolki ręczników, więc jest bezużyteczny. Po chwili zastanowienia stwierdziłam, że szkoda mi go porzucać i poleżał sobie do momentu, aż wpadłam na pomysł zrobienia z niego wieszaka na biżuterię :D Co mi z tego wyszło? Zapraszam na ciąg dalszy...




1. Co będzie potrzebne?

- wieszak na ręczniki papierowe (może być z półką), wykonany z surowego drewna. Swój kupiłam TU
- farby akrylowe, biała plus wybrany kolorek (u mnie niebieski)
- lakier do decoupagu
- serwetki do decoupagu
- pędzle płaskie do lakieru i gąbeczkowe do malowania
- drut - kupiłam w Obi na dziale ogrodniczym
- Jakiś przedmiot podobny do drążka, ale o nieco większej średnicy niż ten w wieszaku (np. chochla)
- obcęgi
- pokrywka od słoika - wyciskam na niego farbę;)


2. Zaczynam od pomalowania wszystkich elementów. Mój pokój ma niebieskie ściany, więc postanowiłam wykonać mebel w podobnych kolorach, tak trochę Grecko;)


3. Teraz mój ulubiony moment, naklejanie serwetek. Wybrałam motyw wrzosowy i przykleiłam go metodą na żelazko. Polakierowałam wszytsko trzy razy. Następnie zmontowałam całość...ale to był błąd bo zapomniałam o drucie i musiałam potem wyciągać drążek, przez co zdarła się farba:/



4. Długo zastanawiałam się jak owinąć drążek drutem, a rozwiązanie okazało się dosyć proste. Wzięłam z kuchni chochelkę, gdyż jej trzonek był grubszy od tego w wieszaku, a o to mi chodziło. Nawinęłam drut na chochlę robiąc ciasną sprężynkę. Ściągnęłam ją, wysunęłam drążek z wieszaka do połowy i nałożyłam sprężynę, potem wsunęłam drążek na miejsce, a sprężynka się ładnie ułożyła.






Wieszak na biżuterię gotowy :) Wystarczyło wywiercić dwie dziurki w ścianie (to już zrobił mężunio), zawiesić mebelek, a potem biżuterię. Niestety zdjęcia z fleszem, bo robiło się już ciemno:/



Przy okazji możecie zobaczyć po lewej część kolczyków, które sama zrobiłam, a także wszystkie moje ręcznie robione bransoletki.


Tu jeszcze widok od góry z otwartymi pudełeczkami, w których...też są kolczyki:)


Podoba Wam się taki rodzaj wieszaka na biżuterię? Lubicie kolczyki, czy może inne świecidełka?

Pozdrawiam:*



17 komentarzy:

  1. Ale Ci to fajnie wyszło ;) zmyślne to to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, że ręczniki nie mieszczą się do wieszaka, zwykle mają one jakiś standardowy wymiar. Przedmiot jest bardzo ładny i fajnie, że jednak znalazłaś dla niego nowe zastosowanie; wyszła z niego ciekawa półeczka.
    Podoba mi się też wrzosowy wzór i niebieskie akcenty :)
    Widać, że lubisz kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musieli źle zmontować wieszak, dostałam zwrot pieniędzy:)
      Super, że ci się podoba, a kolczyki kocham, niestety strasznie je gubię:/

      Usuń
  3. Prześliczny <3 ja ostatnio kupiłam sobie drzewko na biżuterię, bo jakoś nie wpadłam na to, że mogłabym coś takiego zrobić sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Właśnie na samym początku miałam robić drzewko na biżuterię, ale rzucuł mi się w oczy ten bezużyteczny wieszak i go wykorzystałam. A drzewko i tak będę robić:)

      Usuń
  4. Zarówno pomysł jak i wykonanie super! :) Kolczyki własnoręcznie robione? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te własnoręczne kolczyki i biżuteria wyglądają cudnie. Miałaś naprawdę świetny pomysł!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No no nie powiem naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł,pod takim daszkiem kolczyki na pewno się nie zakurzą , bardzo podoba mik się ten wieszaczek na biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, też muszę kiedyś zabrać się za decoupage, no ale niestety z czasem ostatnio u mnie krucho. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...