czwartek, 16 listopada 2017

Halloweenowy rysunek - lepiej późno niż wcale;)

Witajcie wszyscy:) Czy ja ostatnio pisałam, że w tym roku nie narysowałam niczego z okazji Halloween? Zapomniałam o jednym małym rysunku, który nawiązuje do święta duchów, więc chce Wam go pokazać mimo, że jest już nastrojowo nieaktualny.

Rysunek przedstawia Lunę Lovegood, bohaterkę z serii książek  o Harry'm Potterze. Luna słynęła z dość oryginalnego stylu ubierania się i myślę, że w noc duchów byłaby w stanie zrobić sobie taką dyniową czapkę;) Co sądzicie?



Bardzo przepraszam Was za ostatnio gorszą jakość zdjęć, ale aparat mi siadł i jestem zdana na telefon i o ile w telefonie zdjęcie wydaje się fajne, o tyle po przesłaniu na kompa okazuje się nie ostre lub ma dziwne kolory:/

Mam w zanadrzu dwa rysunki z Sagi o Ludziach Lodu i chętnie je tu opublikuje, ale przyznam szczerze, że czekałam na większą aktywność fanów SoLL pod ostatnim postem. Co ciekawe post dotyczący filmiku ma rekordową liczbę wyświetleń, a jednak fani nadal się do mnie nie odzywają...Dziękuję natomiast tym osobą, które są ze mną nie zależnie od tego o czym piszę, uwielbiam was:)

Życzę miłego popołudnia i do następnego:)

7 komentarzy:

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...