czwartek, 15 marca 2018

Drzewo genealogiczne 13 pokolenie

Hej moi mili :D Jeśli myśleliście, że zapomniałam o drzewku genealogicznym Ludzi Lodu, to byliście w błędzie ^^ Wiem, minęło bardzo dużo czasu od ostatniego pokolenia, ale oto jest szczęśliwa trzynastka, więc bez zbędnych tłumaczeń...

W tym pokoleniu jest 10 nowych postaci, a większość jest dobrze znana wśród fanów SoLL. Od lewej widzimy obrzydliwego Erlinga, zwanego też Pancernikiem. Następnie mało znane rodzeństwo, czyli Petra i Peter. Tak przy okazji, przypomni mi ktoś, czy Petra to " Kobieta na brzegu"?
Następnie mamy przystojnego Christoffera, obciążoną złym dziedzictwem Benedikte, piękną Vanję, oraz biednego Linde-Lou.


Dorysowałam też drugie połówki ich rodziców, czyli: Per, Anneli i Agneta.
Co do Ulvara, to zmieniłam mu kolor włosów i myślę, że teraz bardziej będzie pasował do naszych wyobrażeń;)

Do końca pozostały mi tylko cztery pokolenia, nawet nie wiem kiedy to zleciało;) Zastanawiam się, w jaki sposób połączyć te wszystkie części w jedno wielkie drzewo...nie wiem czy się to uda xD

Jeśli chcecie zobaczyć poprzednie pokolenia zapraszam TUTAJ (zakładka "Sagowe drzewo").
Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. Wzięłaś na siebie kawał ciężkiej roboty a drzewo wygląda super :) Fajnie jest zobaczyć czyjeś wyobrażenie każdej postaci z Sagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale jakoś to poszło:)
      Również pozdrawiam^^

      Usuń
  2. ładnie wszystko przedstawione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Naprawdę kawał dobrej roboty, wszystkie drzewka są piękne ale chciałabym zobaczyć jedno wielkie drzewo stworzone z tych wszystkich :D Wszystkie prace są przepiękne, tylko pozazdrościć motywacji i talentu!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Twoje prace, piękne w każdym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mi umknął wcześniej ten post :D Fajnie byłoby jakby udało Ci się połączyć wszystko w jedno wielkie drzewo :D Podziwiam za wytrwałość przy tworzeniu tego drzewka. Super postacie, podoba mi się, ze każda jest inna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...