czwartek, 24 maja 2018

"Miłość i przyjaźń w Sadze o Ludziach Lodu - rysunek na konkurs, plus ogłoszenia

Ostatnio miałam przyjemność wziąć udział w świetnym konkursie dotyczącym Sagi o Ludziach Lodu. Rzadko taka możliwość się zdarza, więc nie mogłam przejść obok tego obojętnie ;)
Praca konkursowa mogła być w formie rysunku, grafiki, wiersza itd. i miała nawiązywać do tematu przyjaźni i miłości.
Oczywiście postanowiłam coś narysować, a że czasu miałam niedużo, to wybrałam tym razem digital painting. Swoją drogą dzięki temu konkursowi powróciłam do dwóch rzeczy, które robiłam na początku prowadzenia tego bloga, czyli dobre kilka lat temu. Chodzi mi o rysowanie motywów z Sagi za pomocą tabletu graficznego, który ostatnio trochę się zakurzył ;)

Rysunek przedstawia Silję, Tengela Dobrego, Sol, Liv i Daga, mieszkających w Dolinie Ludzi Lodu. Chciałam w ten sposób ukazać prawdziwą miłość i przyjaźń, która istnieje mimo życia w trudnych warunkach górskiej doliny.




Skoro jesteśmy już w temacie Sagi i mam nadzieję zobaczą ten post jej fani, mam dwie wiadomości, smutną i wesołą...

Zacznę od smutnej. Strona z forum www.ludzielodu.mixxt.pl jest już nieosiągalna i zablokowana, ze względu na zbyt duży czas nieaktywności. Przez ostatnie miesiące starałam się przywrócić stronie nieco życia, ale niestety się nie udało.

Dobra wiadomość jest taka, że nadal jestem administratorem strony na Facebooku, gdzie aktywność jest spora i mam nadzieję, że z wieloma fanami Sagi o Ludziach Lodu się tam spotkam.
Wczoraj ruszyłam tam z akcją " Nasze wyobrażenia do drzewa genealogicznego Ludzi Lodu" i serdecznie Was zapraszam do zabawy.
Klikając w baner poniżej przeniesiecie się do strony z tą zabawą, zachęcam do uczestnictwa :D



Na dzisiaj to wszystko, życzę wszystkim miłego dnia, pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. Ciekawa praca, podoba mi się w niej klimat rodziny i przyjaźni oraz piękny krajobraz gór w tle, mam jednak wrażenie, że są one tak dobrze zrobione, że odwracają nieco uwagi od postaci na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę dominują na tym rysunku, dziękuję:)

      Usuń
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej! Przepiękne góry ! Rysuj więcej na tablecie graficznym! Cudne! Zapraszam do mnie https://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś częściej rysować na tym tablecie graficznym, praca jest rewelacyjna! Ciekawy konkurs, mam nadzieję że go wygrasz naprawdę rysunek bardzo mi się podoba i świetnie nawiązuje do tematu :) Poza tym, jest uroczy!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie fajnie by było częściej rysować tabletem, mam już w planach kolejną postać z Sagi ;)
      Dziękuję, pochwalę ci się, że zajęłam pierwsze miejsce :D

      Usuń
  4. Ależ się ucieszyłam jak odkryłam że dodalas nowy post.:)
    Rysunek jest przepiękny i ma w sobie urok. Szkoda że strona jest nieosiągalna. Wchodziłam jakiś czas temu i rzeczywiście był ruch znikomy. Jak Tobie idzie czytanie SoLL? Ja czytam aktualnie "Kobietę na brzegu". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że tu zaglądasz :D Bardzo dziękuję. Co do strony, to mi też jest przykro, ale trzeba lecieć dalej;) Czytam sobie powoli, jestem na Kwiat Wisielców ^^

      Usuń
  5. Super. Podziwiam twoje wieloletnie zainteresowanie tą serią. Nie miałam pojęcia, że jesteś aż tak aktywna. Grafika z kolei bardzo mi się podoba. Z przyjemnością obejrzę kolejne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki^^ Faktycznie moja pasja trochę już trwa i chyba prócz rysownia większej nie mam :)

      Usuń
  6. Wspaniała praca!
    A tak nawiasem mówiąc - co się stało z duchem Silje po zakończeniu SoLL ? Czy pojawiła się w innych trylogiach? Czy nadal dotrzymywała towarzystwa Tengelowi, czy też po wystąpieniu tego anioła poszła do 'chrzescijańskich' zaświatów? Niestety w mojej bibliotece nie ma już więcej książek Sandemo, a to pytanie nurtuje mnie niesamowicie ... Odpowiesz? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Wydaje mi się, że duch Silje odszedł "do nieba". Czytałam Sagę o Czarnoksiężniku i nie było tam nic o Silje i Tengelu, jedynie Sol się pojawiła. Sagi o Królestwie Światła nie czytałam, ale wiem, że tam jest więcej postaci z SoLL, ale o Silje nic nie wiem:/

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...