sobota, 6 października 2018

Hagrid, Mrużka, Luna i kilka innych postaci z świata Harry'ego Pottera - fanarty

Cześć wszystkim! Jak widać na blogu pojawiają się posty rzadziej, ale jednak co jakiś czas są , więc cieszę się, że wciąż tu wchodzicie 😄Czas leci szybko, obowiązków jest mnóstwo, ale i przyjemności sporo, więc kiedy mam wolny czas to ciężko mi się zdecydować jak go wykorzystać. Czy poczytać książkę, czy oglądać seriale, a może napisać posta na blogu, lub nadrobić komentarze na waszych blogach...to tylko kilka z wielu opcji spędzania wolnej soboty. Też tak macie, że w czasie wolnym odczuwacie stres na myśl o każdej minionej godzinie? Masakra.
Nazbierało mi się trochę rysunków, więc wypadałoby je pokazać na blogu, zanim osiągnął liczbę, która przerazi czytających i zniechęci do dalszego oglądania 😆

Tyle w kwestii wstępu, zapraszam na krótki przegląd nowych wypocin.

Zacznę od dwóch rysunków, które powstały jeszcze podczas moich wakacji, kiedy zabrałam ze sobą tylko blok i suchą pastele w kolorze dark brown (Koh-i-Noor Gioconda).

Hagrid - nieco wzorowane na zdjęciu

Mrużka



J.K.Rowling - wzorowane na zdjęciu

Kolejny rysunek wykonałam kredkami Koh-i-Noor Portrait, ale średnio mi się podoba:/

Hermiona - nieco wzorowane na zdjęciu

Następnie rysunek wykonany Promarkerami i kredkami Faber-Castell Grip:

Luna

Ostatni rysunek który powstał, to początek mojego projektu związanego z książką Newta Skamandera pt. "Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć". Ilustracja miała wyglądać jak odręczne notatki Newta, z których potem zrobił książkę. Nie wiem czy starczy mi cierpliwości aby przedstawić w ten sposób wszystkie pozycje z książki, ale spróbuję:) Wykonane cienkopisem Micron.



Na ten moment to tyle, dajcie znać, czy rysunki wam się spodobały i napiszcie w jaki sposób Wy najchętniej spędzicie wolny czas, pozdrawiam 😙

18 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się szkicowniki z opisami zwierząt/roślin, mają po prostu to coś, fajnie wyszła ci pierwsza strona. Mam nadzieję zobaczyć cały w takiej formie ;-). Z rysunków najbardziej podoba mi się Luna, uroczo wygląda i ma w sovie bajkowy klimat ;-). Nie wiem dlaczego Hermiona Ci się mało podoba,dla mnje wyszła świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra są rysunki i to z Pottera! Akromantula wyszła świetnie *.* z tymi notatkami fajny efekt ^^ inne rysunki tez piękne, Mrużka taka smutna... Cudownie to uchwyciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są super i fajnie, że piszesz czym je robiłaś. Ale notatka Newta jest obłędna! Nie porzucaj tego projektu, bo aż się chce złapać za tę kartkę i przerzucić dalej, by odkryć kolejne informacje na temat innego fantastycznego stworzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermiona narysowana jest bardzo realistycznie, podziwiam i gratuluję! Pomysł z ilustracjami do książki o fantastycznych zwierzętach uważam za świetny, a ten pierwszy rysunek jest rewelacyjny! Bardzo jestem ciekawa dalszego ciągu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Pottera więc zachwycam się Twoimi pracami. Magia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze jest to, że znajdujesz czas by tu napisać a to jakie są odstępy między wpisami to nie ważne, sama dodaję nieregularnie, staram się coś skrobnąć jak tylko mam czas nie zawsze jest to możliwe, ale póki mogę będę pisać chociażby raz na rok :) Wszystkie rysunki bardzo mi się podobają, inspirujesz! aż mam ochotę złapać za ołówek i coś naskrobać :) pamiętam, jak rysowałam postacie z mojego opowiadania, zawsze nie wychodziły tak jak powinny, tak jak miałam je przed oczami wyobraźni :D Ja w wolnym czasie co robię... rzadko mam wolny czas jak mam to albo coś oglądam, albo siedzę na blogu i nadrabiam odpisywanie na komentarze, albo zajmuję się moimi czterema kotami, albo sprzątam :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi to słyszeć, szkoda że nie mam się więcej czasu i chęci do blogowania, ale wystarczy że raz na jakiś czas przeczytam taki miły komentarz i od razu ma się większego powera:D

      Usuń
    2. Czas chyba jest najważniejszy, bo chęci nie raz mam ale nie mogę usiąść na bloga bo akurat zajmuję się czymś innym, albo jestem w pracy, albo po prostu z dala od internetu. Mam nadzieję, że ty czasu znajdziesz jak najwięcej, my czytelnicy czekamy na twoje wpisy! <3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Haha no przydałby się, ale coś mi się nie chce odpalać laptopa...postaram się w weekend coś dodać;)

      Usuń
  8. Cudowne rysunki. Widzę że też rzadziej zamieszczasz posty. :) A ja wchodze tu codziennie zobaczyc czy czegoś nie dodałaś. Mam nadzieję że u Ciebie wsystko ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, u mnie dobrze, tylko z tym czasem jest coraz gorzej, zbliża się okres świąteczny i trochę portretów się nazbierało. Może nowy rok przyniesie więcej luzu ;)

      Usuń
  9. Świetne rysunki. Najbardziej mi się podoba ostatni oraz Luna, genialne. :) Obrazek z Luną jest bardzo pomysłowy, masz talent.

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...