wtorek, 6 sierpnia 2019

Heming Zabójca Wójta


Heming Zabójca Wójta

Można bez skrupułów powiedzieć, że był najgorszą zakałą mieszkającą w Dolinie Ludzi Lodu. Przystojny, myślący tylko o sobie młody Heming dopuszcza się zdrady na własnym rodzie i przyczynia się do wymordowania całej wioski w Dolinie Ludzi Lodu. Kilkanaście lat później spotyka piękną kobietę, która okazuje się jedną z tych, którzy musieli przez niego uciekać z Doliny. Sprawiedliwość dosięga i jego, a zemsta Sol z Ludzi Lodu jest na prawdę straszna...






13 komentarzy:

  1. Świetnie go przedstawiłaś, widzę, że mam trochę zaległości na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki prześliczne. Do Heminga nie pałam sympatią. Jest odrażająca postacią, która zasługuje tylko na potępienie. Zepsuty na wskroś egoista i zdrajca. Ja także dodałam nowy wpis o SoLL. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie przedstawiona postać :) Rozumiem, że bez czarnych charakterów nie byłoby historii, albo przynajmniej tak poruszających, ale tego pana od razu można znielubić. Nikt nie lubi egoistów. Niestety, nie znam dalszego wątku dlatego bardzo jestem ciekawa, co się stało podczas tej zemsty :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Co do sceny zemsty, to u mnoe na blogu w dziale kimiksy jest narysowana scena, kiedy Sol mści się na Hemingu :)

      Usuń
  4. oczy Sol super wyszły są dosłownie hipnotyzujące;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...