piątek, 30 kwietnia 2021

Fantastyczne zwierzęta: pikujące licho, znikacz i lunaballa

Cześć Wam 😊Na dzisiaj przygotowałam trzy fanarty przedstawiające fantastyczne zwierzęta. Każdy z nich wykonałam nieco inaczej, wzorując się na obrazach znalezionych na Pintereście. Zapraszam do czytania i oglądania.

Pikujące licho, z ang. Swooping Evil, jest to duże, skrzydlate magiczne stworzenie o zielono-niebieskim upierzeniu. Wyglądało jak krzyżówka gada i wyjątkowo dużego motyla. Gdy nie latało, pikujące licho kurczyło się i zwijało w zielony, kolczasty kokon. Zwierzę było dość niebezpieczne, ponieważ żywiło się mózgami ludzi. Wydzielało również jad, który odpowiednio rozcieńczony, mógł być użyty, aby usunąć złe wspomnienia.

Rysunek wykonałam na czarnej kartce kredkami Polychromos. Na koniec dodałam nieco koloru farbami akrylowymi. Wzorowałam się na TYM obrazku.


Znikacz, z ang. Snidget był niezwykle rzadkim ptakiem. Był okrąglutki, o długim wąskim dziobie i błyszczących oczach przypominających kamienie szlachetne. Potrafił niezwykle szybko latać, a dzięki obrotowym stawom skrzydełek potrafił zmieniać tor lotu z niespotykaną szybkością. Niegdyś był łapany zamiast złotego znicza podczas meczów Quidditcha.

Rysunek wykonałam w szkicowniku, czarne tło zrobiłam markerem, reszta rysunku jest wykonana markerami i kredkami. Wzorowałam się na TYM obrazku.


Lunaballa, ang. Mooncalt, było to niezwykle nieśmiałe zwierzę, które opuszczało norę tylko na czas pełni księżyca. Miało gładkie blado-szare ciało, wyłupiaste oczy na czubku głowy i cztery wrzecioniowate nogi o wielkich płaskich stopach.

Rysunek wykonałam w szkicowniku samymi kredkami. Wzorowałam się na TYM obrazku.

Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego długiego weekendu majowego, wypoczywajcie!😊

21 komentarzy:

  1. Z jednej strony piękne, ale z drugiej przerażające, małe dziecko mogłoby się wystraszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam teraz to dzieciaki w dobie internetów i gier komputerowych zniosą więcej straszności niż dorośli haha;p

      Usuń
    2. Niektóre fantastyczne zwierzęta faktycznie były straszne:D

      Usuń
  2. Śliczne zwierzaczki, ten ostatni podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie wybrałabym się podczas pełni księżyca w poszukiwaniu Lunaballa, żeby przygarnąć malucha i oswoić🤭 Pikujące licho najbardziej mi się podoba i jest tak jakby oświetlone przez księżyc, tajemnicze i złe do szpiku kości. Taki jad byłby bardzo pożyteczny, chciałabym go mieć. Znikacz też jest boski. Piękne👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, też lubię takie mroczne stwory:)

      Usuń
  4. Jakie piękne <3 Wspaniale wychodzą Ci fantastyczne stworzenia. Lunaballe najchętniej to bym przytuliła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. znikacz jaki majestatyczny:) nawet nie wiedziałam o takim stworku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, przypadkowo go znalazłam:D

      Usuń
  6. Piękne prace. Pamiętam jak lata temu przypadkiem trafiałom na twoje rysunki więc miło zobaczyć twój progres!

    Leo (ono/jejgo)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle podziwiam Twoj talent,mimo że stwory nieco przerażające to widać, że umiesz to robic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rysowalas kiedyś postaci z Władcy Pierścieni?

      Usuń
    2. Nie, nigdy, nie jestem w sumie jakoś bardzo zauroczona tą serią filmową, a książek nie czytałam. Ale rysowałam postacie z Wiedźmina:)

      Usuń
  8. Nie boisz się żadnego tematu, podziwiam :) Znikacz bardzo mi się podoba :)
    A co do Wladcy Pierścieni- widzę komentarze powyżej - książkę polecam, film nie zawsze dobrze oddaje powieść;);)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...