piątek, 21 maja 2021

Koń w hiacyntach

Cześć☺ Przeszukując Pinterest natrafiłam na piękne zdjęcie, przedstawiające konia wyłaniającego się z fioletowego morza kwiatów. Przypomniało mi się, że jako dziecko uwielbiałam rysować konie i nawet nieźle mi to wychodziło. Nie wiem czemu przestałam, przestawiłam się na ludzi i krajobrazy, zostawiając moje kochane koniki w przeszłości...Jednak ta fotografia, którą możecie zobaczyć go TUTAJ, obudziła we mnie dawny zapał😁

Koń okazał się trudnym tematem, zniknęła u mnie ta łatwość, z jaką kiedyś je rysowałam. Malując, myślałam, że nic z tego nie będzie. Jednak postanowiłam nie zrażać się i skończyć obraz. Właściwie obrazek, bo format to A5;) Taki niewielki a malowałam go 3 godziny! Cieszę się, że go ukończyłam, bo wyszło moim zdaniem nienajgorzej. Już wiem, jaki temat będzie miał mój kolejny obraz ☺ 

Tak się prezentuje skończony obrazek:

Nie wiem, czy te kwiaty to hiacynty, nie znam się na roślinach;) W zdjęciu urzekło mnie również pochmurne niebo, myślę że całość jest przez to jeszcze bardziej romantyczna❤

Obrazek wylądował standardowo na obrazkowej półeczce. Muszę zrobić na niej miejsce na kolejne😁

Jak Wam się podoba taki konik?

Zapraszam również na mojego drugiego aktywnego bloga, Klaudkowy Kącik, w którym w ten weekend pojawi się pierwszy post z serii

👗Haul Zakupowy👠

zapraszam serdecznie.

26 komentarzy:

  1. Świetny motyw, poradziłaś sobie doskonale, nie powiedziałabym, że miałaś dłuższą przerwę od tematu koni :) czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne obrazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się udał, to motywuje by malować dalej, dziękuję:)

      Usuń
  2. Bardzo realistyczny jakby to nie był obraz tylko magia, która uwięziła zwierzę na płótnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek. Gratuluję plastycznego talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten obrazek jest taki śliczny i piękny, że mi szczęka opadła z wrażenia aż po samą podłogę. Gratuluję mieć taki talent, bo to perfekcyjna i profesjonalna robota jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. the beautifull horse between purple flower....
    love it^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny obraz! Maluj, maluj konie, wspaniale Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszedł ten obraz! Bardzo ładne niebo 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się że to są hiacynty.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! bardzo ładny koń i otoczenie, faktycznie to niebo dodaje jakiejś romantyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany obraz👍 Jest jakiś niepokój w tym obrazie, konie boją się burzy. Piękne tło i kwiaty, sam koń jest jak żywy 🐎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiedziałam że konie boją się burzy;)

      Usuń
  11. Slicznie ❤ pozdrowienie zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)
    Całkiem sympatycznie wyszło, podobają mi się kolory w tym obrazie. Nie zrażaj się jak Ci się coś nie uda, ćwicz ii rysuj i maluj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastic painting,i like the horse
    Greetings
    colored wigs human hair

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...