piątek, 18 sierpnia 2017

Dumbledore w stylu chibi ^^

  Witajcie! Ostatni post był mroczny i niepokojący, w dodatku troszkę ponarzekałam, więc dzisiaj przychodzę do Was z czymś weselszym i humorystycznym:) Dumbledore - bo to on jest dzisiaj bohaterem, został narysowany w stylu słodkich figurek z Harrego Pottera, a dokładnie mówiąc wzorowałam się na jednej z nich, do której link znajdziecie na końcu posta.

Rysunek wykonałam kredkami akwarelowymi na mokro. Początkowo lineart był całkiem brązowy, ale ostatecznie było zbyt blado, więc w wielu miejscach poprawiłam czarnym. Aby szata bardziej czarodziejsko błyszczała użyłam brokatowych żelopisów (oczywiście nie widać tego:P). Tło to Promarker i biały żelopis.

 

 Pod postacią jest słynny cytat Dumbledore'a. Zdjęcie specjalnie jest nieskadrowane, aby było jeszcze...frywolniej;) Rysunek wykonałam w szkicowniku a5. Wzorowałam się na TYM obrazku, ale jak widać nieco pozmieniałam:)

Jeżeli chodzi o rysunki z HP to mam ich stety/niestety całkiem sporo i to raczej one będą bohaterami najbliższych postów, cieszycie się? ^^ Pozdrawiam :*


17 komentarzy:

  1. Jaki piękny Albus! Naprawdę cudowny! I te oczka, ach... ja ostatnio zabrałam się za rysowanie Luny :)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Luny jeszcze nigdy nie rysowałam. Mam nadzieje, że pokażesz swoją pracę^^

      Usuń
  2. Ojej, jest przesłodki! Szczerze powiedziawszy to Twój rysunek bardziej mi się podoba niż ta figurka, bo jest taki żywszy :P Fajnie wyszły też te brokatowe wstawki ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szczerze mówiąc mnie też rysunek się bardziej podoba niż figurka xD

      Usuń
  3. Haha, jaki uroczy! I szata cudnie Ci wyszła. W takim wydaniu go jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz talent! Mega fajny rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że się cieszymy, bo kto nie lubi Harrego Pottera? Bardzo podoba mi się dyrektor, dużo lepiej wygląda niż figurka.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że tak myślisz, bardzo dziękuję :D

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...