niedziela, 20 sierpnia 2017

Fawkes - fanart i coś o Hufflepuffie;)

Dzień dobry! Nawet nie wiecie jak mnie cieszy Wasza aktywność w komentarzach pod ostatnim postem, jesteście kochani:* Cieszę się, że lubicie moje rysunki z HP, bo mam ich jeszcze kilka, a nie chciałabym robić denerwującego spamu:)

Dzisiaj będą same zwierzątka. Pierwszym z nich jest Fawkes - feniks należący do prof. Dumbledora. Jest to fantastyczne zwierzę, które charakteryzuje się ogromną siłą, leczącymi łzami i lojalnością. Ponad to, kiedy feniks jest już stary, spala się, i ze swoich popiołów rodzi się na nowo. Cudowne zwierzę:) Do jego wykonania użyłam wyłącznie markerów i białego żelopisu wzorując się na zdjęciach orłów.



Drugim rysunkiem jest śmieszna scenka, ukazująca triumf Hufflepuffu nad innymi domami Hogwartu. Narysowałam to, ponieważ przez pewien czas dom borsuka (do którego należę na stronie hp-net.pl) przodował w pucharze domów. Teraz już się to zmieniło, ale chwila chwały była :D
Rysunek wykonałam kredkami akwarelowymi na mokro.



Przy okazji bardzo serdecznie zapraszam na forum fanów Harrego Pottera! Mogę Was zapewnić, że to nie jest takie zwykłe forum, gdzie ktoś pisze coś raz na ruski rok. Tam na prawdę dużo się dzieje i nie sposób się nudzić. Jednak najważniejsze jest to, jacy wspaniali ludzie tam się spotkali! Gorąco Was zachęcam do dołączenia do nas :)

Dajcie znać, czy znacie tą stronę, może już tam jesteście?
Jakie macie plany na ostatnie dwa tygodnie wakacji?
Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Ten feniks jest przeboski! Kolorystyka i cieniowanie wyszło Ci mega starannie! A drugi obrazek zabawny i zwierzaki są urocze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje prace wykonane markerami, mają coś w sobie. Dobrze przerobiony orzeł xd. W drugiej najbardziej podoba mi się ten połamany wąż, dobra praca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, Fawkes jest mega! Ta druga praca, też fajna, borsuk tak słodko wyszedł :D ja jestem w Slytherinie <3 chętnie zajrzę na forum :D
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D A więc Ślizgonka, super:) Daj koniecznie znać jeśli będziesz na forum:)

      Usuń
  4. Piękny feniks. Bardzo mi się podoba. Myślę, że jest to jeden z lepszych twoich rysunków. A scenka jest po prostu przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace są super, a zwłaszcza Faweks :) Te jego kolory są bardzo starannie dobrane i praca jest naprawdę śliczna. A te zwierzaki wyglądają uroczo ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale świetna praca feniksa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba rysunki są super! A ten drugi jest taki zabawny i uroczy :) bardzo mi się podoba, obie prace są rewelacyjne a ja uwielbiam twoją twórczość :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanką Harrego Pottera nie jestem, ale rysunki bardzo ładne :) Pozostałą część wakacji raczej przesiedzę w domu. Nie mogę uwierzyć, że już jest koniec wakacji, ale no cóż życie leci.
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dobrze jest posiedzieć i po odpoczywać w domu:) Niestety tak to jest z miłym czasem, zawsze mija najszybciej:/
      Dziękuję za miłe słowa:D

      Usuń
  9. Feniks wyszedł naprawdę cudownie. Fajna gra kolorów na piórach i to głębokie oko.

    Ależ się u Ciebie zrobiło "potterowo" ostatnio! :D Widać, że się wkręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki:D
    Oj bardzo się wkręciłam, Harry Potter jest tak inspirujący, że właściwie nie wiem co rysować najpierw xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz pięknie zrobioną stronę :) wszystkie rysunki obłędne. Mi obecnie lepiej wychodzi fotografowanie niż rysowanie. Lubię robić zdjęcia w terenie. Najchętniej w górach. Super że masz takie inspiracje. Wiesz gdzie je znajdować.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...