piątek, 1 grudnia 2017

Wspomnienie jesieni w moich zdjęciach

Witajcie kochani:) Jestem pewna, że nie tylko u mnie za oknem biało, więc pewnie doskonale rozumiecie tytuł tego posta. Po jesieni nie ma już właściwie śladu, co w równym stopniu mnie cieszy jak i smuci. Jesień i zima to są dwie pory roku, które bardzo lubię, dlatego czuję się wewnętrznie rozdarta ;)

Myślę, że to ostatni gwizdek, aby pożegnać jesień zdjęciami, które zalegają u mnie w telefonie, a gdzie je lepiej spożytkuje jak nie na blogu:) Nie przedłużając, zapraszam.









Na koniec zdjęcie, które najlepiej pokazuje nadchodzącą zmianę:)



A jak to jest z wami, lubicie zimę, śnieg, mrozek szczypiący w nos i uszy, lepienie bałwana? Będziecie tęsknić za jesienią? Pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. Przepiękne,jesienne zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Ja zdecydowanie bardziej lubię jesień niż zimę ;)
    Wychodzenie zimą z domu to dla mnie okropność xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja tak pół na pół, chodzenie po śniegu też ma swój urok:)

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, już chyba wolę jesień od tej zimy..
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no na razie jeszcze takiej prawdziwej zimy nie ma, mam nadzieję, że się to szybko zmieni ;D
      Już lecę zobaczyć:)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Świetny pomysł na pożegnanie jesieni zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w sumie to wpadłam na to w ostatniej chwili, dobrze, że się udało:)

      Usuń
  5. W moim rodzinnym mieście dzisiaj przyprószyło, ale na zimowy Kraków, w którym studiuję, muszę jeszcze chwilę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia. Lubię wszystkie pory roku, bo każda ma odpoweidnią magię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja najmniej lubię lato, nie widzę w nim niczego magicznego xD

      Usuń
  7. ech a teraz za oknem plucha zimowa;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już nawet plucha wyschła, ale to dobrze:)

      Usuń
  8. Piękne, bardzo jesienne zdjęcia :) u mnie co prawda nie jest jeszcze biało, ale śnieżek prószy i otula trawę i drzewa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oby sypało na święta i sylwestra:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...