wtorek, 26 grudnia 2017

Świąteczne ozdoby hand made, rysunek i choinka

Witajcie kochani w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, śpieszę by na ostatnią chwilę życzyć Wam wszystkiego dobrego, mam nadzieję, że miło spędzacie czas:)

W tym roku nie popisałam się za bardzo robieniem ozdób świątecznych. Udało mi się zrobić aż dwie bombki i wieniec, oraz jeden świąteczny rysunek. Słabiutko, wiem, ale zajmowałam się innymi twórczymi rzeczami nie związanymi z świętami;)

Oglądając świąteczne wpisy na Waszych blogach natrafiłam na wiele pięknych koronkowych bombek i zainspirowało mnie to do spróbowania tej techniki. Tak powstały dwie bombki, które fajnie się wyróżniają na tle innych, chociaż nie do końca mi się udały ;)



Zrobiłam też wieniec na drzwi. Kółko z drutu, oplecione bibułą i łańcuchem, poprzyczepiałam mini bombki i kokardę. Nic oryginalnego, ale na drzwiach wygląda spoko;)


Świąteczny rysunek, który powstał na potrzebny turnieju fan art organizowanego na stronie hp-net. Tematem przewodnim było "Idą święta" i fan art miał nawiązywać do świata Harry'ego Pottera.



Na koniec moja tegoroczna choinka, która wygląda niemal identycznie jak w zeszłym roku ^^


Dajcie znać, jak Wam mijają święta, czy czujecie się tak jak ja, leniwie i z pełnym brzuchem? :D
Jeszcze raz życzę wszystkim dużo spokoju, zdrowia i mile spędzonych chwil:) 


18 komentarzy:

  1. Ło, niezłe te bombki! Koronka wygląda efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koronki na bombkach wyglądają delikatnie a zarazem ich efekt jest wspaniały. Bardzo podoba mi się ten wieniec. Rysunek także jest śliczny. Co do choinki, ten niebieski kolor dodaje jej uroku, co sprawia, że naprawdę świetnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobną choinkę i my mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zarówno te bombki jak i wieniec :) A zgredek przeuroczy!
    U mnie też zbyt świątecznie w pracach nie było w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt. I podziwiam- zrobiłaś mnóstwo świątecznych rzeczy. Jasne tym roku ginę w zadaniach z matmy,zadaniach domowych z kursu i robieniu porzadkow. Pozdrawiam serdecznie -Amil

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe bombki, chętnie bym takie zrobiła, ale to pewnie dopiero na przyszłe święta :).Zgredek jak zawsze mile widziany, fajnie ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby, a i rysunek w klimacie :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te ozdoby <3
    I czuję się tak jak napisałaś, leniwie i z pełnym brzuchem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie wyspałam się, ale to normalne xD Ogólnie nic szczególnego nie robiłam ;)
    A ty jak w nowym roku?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...