środa, 11 sierpnia 2021

Dolores Umbridge - fanart

Cześć kochani ❤ Nie spodziewałam się, że już po kilku dniach pojawi się post z nowym rysunkiem 😁 Okazało się, że zapał do rysowania nie był słomiany i dosyć szybko ukończyłam kolejny fan art. Tym razem padło na jedną z najbardziej znienawidzonych postaci serii o Harrym Potterze, czyli Dolores Umbridge. Ta straszna zołza okazała się fajnym obiektem do przelania na papier, szczególnie, że lubię różowy kolor 😂

Rysunek powstał ponownie kredkami, na bazie kolorystycznej z markerów, na formacie A5. 


Żeby nie było zbyt nudno, poniżej prezentuję Lineart, wykonany cienkopisem Micron Pigma 0.5 i 0.3.


Kolejnym krokiem było zakolorowałam powierzchni markerami:


Zaczęłam od kolorowania włosów. Na zdjęciu możecie zobaczyć zestaw kredek, których użyłam.


Zdjęcie, na którym się wzorowałam przedstawiam poniżej, dodatkowo naniosłam siatkę, dzięki której przeniosłam proporcje.


To by było na tyle, mam nadzieję, że moje rysowanie Was nie nudzi, bo zaczęłam tworzyć kolejny fanart 😄 Tym razem będzie troszkę inny, ale nadal w Harry Potterowym klikacie.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia❤

15 komentarzy:

  1. Nie znam postaci, bo nie czytuje tego typu książek, ale rysunek wyszedł całkiem sympatyczny. Na początku jak ją zobaczyłam, to pomyślałam, że to jakaś pisarka albo Twoja nauczycielka ze szkoły :D Miło, że wróciłaś do rysowania i nie straciłaś zapału. Ja za to teraz mam pustynię twórczą i nic mi się nie chce tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolores jest nauczycielką, więc dobrze trafiłaś :D Oby tobie też wróciła chęć na rysowanie:)

      Usuń
    2. No popatrz jak trafiłam! Ciekawe, że z wyglądu można niekiedy oszacować kto to jest ;) Dziękuję, liczę na to że wróci mi ta chęć i coś zaprezentuję na blogu.

      Usuń
  2. Super, że wena ostatnio sprzyja. Oby tak dalej, bo kolejny Twój rysunek jak zwykle stoi na wysokim poziomie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadowy rysunek! Jestem oczarowana, dosłownie 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały fan art :) za postacią Umbridge oczywiście nie przepadam, ale w takim wydaniu jest bardzo OK :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy jest ktoś, kto ją polubił;) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Masz dziewczyno talent 😃 nie czytałam Harego więc postać jest mi nieznana ale rysunek genialny 😊 tak sobie myślę czy zrobiłabys mi szkic pewnego obrazka bym mogła go wyszyc? Daj znać, nikt nie opracował wzoru na ten obrazek a ja chętnie bym go wyszyla haftem płaskim 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie wiem, czy dałabym radę. Jeśli chcesz, to prześlij mi więcej szczegółów i obrazek na maila:)

      Usuń
  6. Ale super portret!!! Dolores wygląda tu niczym miła ciocia, a nie mały, różowy niespełniony austriacki malarz z umiejętnościami magicznymi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...