sobota, 7 sierpnia 2021

Nimfadora Tonks i Remus Lupin

Cześć kochani ❤ Ostatnio nie rysuje zbyt dużo i jest mi z tego powoduje bardzo przykro. To nie jest tak, że nie mam czasu, ale jakoś nie mogę się za nic zabrać. Nie chce mi się nawet wyciągać kredek, ani tym bardziej farb, więc obrazki powstają głównie tylko w mojej wyobraźni...

Dzisiaj jednak wzięłam się w garść i postanowiłam narysować jedną z ciekawszych par uniwersum Harry'ego Pottera, a mianowicie Nimfadorę Tonks i Remusa Lupina. Znalazłam na Pinterest odpowiedni obrazek referencyjny KLIK i po kilku godzinach udało mi się skończyć portret.



Rysunek wykonałam markerami i kredkami na formacie A5. Poniżej przedstawiam etapy pracy, być może ktoś skorzysta z mojego sposobu na rysowanie😁

W aplikacji podzieliłam zdjęcie referencyjne na siatkę, dzięki której mogłam precyzyjniej przenieść na kartkę proporcje.


Szkic - ze względu na to, że mój rysunek nie będzie kalką zdjęcia, tylko luźną interpretacją, szkic jest dosyć ogólny:)


Lineart - wykonałam go czarnym cienkopisem Micron Pigwa 0.5 i 0.3. Lineart stosuje, kiedy chce uzyskać portret w stylu rysunkowym. 


Wypełnienie markerami - jest to dobry sposób na pokrycie kolorem dużych powierzchni. Dzięki markerom mamy lepiej pokryte pory kartki.


Kolorowanie kredkami - moja ulubiona część rysowania. Kredkami wydobywam cienie i światła, odcienie danych kolorów, nadaje rysunkowi głębię i charakteru. Bez nich rysunek byłby płaski i bez życia:)


Na koniec podpis i gotowe ☺ Mam nadzieję, że obrazek się podoba i że dzięki niemu odblokowałam swoją wenę chociaż troszeczkę 😁 

Dajcie znać, co u was słychać. Serdecznie pozdrawiam 😘

13 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek, powinnaś częściej rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Nie sądziłam, że można kolorować kredkami powierzchnie pokryte markerem - myślałam, że nic nie bedzie widać, a tu odwrotnie. Wiesz co, akurat te 2 postaci w filmie strasznie spłaszczyli. Zupelnie inaczej wyobrażałam ich sobie czytając książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można, to jedna z moich ulubionych technik:)

      Usuń
  3. Super rysunek. Czekam na kolejne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że samym rysowaniem odblokowałaś blokadę twórczą, ja nadal nie mogę się zabrać..
    Nie znam postaci tych ale interpretacja wyszła interesująco. Technika ciekawa z markerami i kredkami (bardzo rzadko tak rysuję), ja częściej łączę farby z kredkami, tez podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak poczułam, że mi się chce. W sumie to było tak nagle, że aż dziwne xD Farb nie chce mi się wyciągać:P

      Usuń
    2. Tak nagle to najlepiej! Cieszę się :) moje farby stoją na widoku i codzień na mnie "patrzą" :D

      Usuń
  5. Piękny rysunek. :)
    Co to za aplikacja, w której zrobiłaś siatkę?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) Aplikacja to Drawing grid maker. Również Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...