wtorek, 2 stycznia 2018

Rysunki z roku 2017, małe podsumowanie i postanowienia ;)

Witam wszystkich w roku 2018! Nie miałam pojęcia, że napiszę takiego posta, nagle mnie coś wzięło, więc mam nadzieję, że nie będzie zbyt chaotycznie;) Nie mam w zwyczaju zbyt wiele pisać o sobie, więc przygotujcie się, że nie będzie drobiazgowego podsumowania i dziesiątków postanowień ^^ Post będzie podzielony na trzy części, w których chce zamknąć rok 2017, mam nadzieję, że mi się to uda, zapraszam:)

* W tym roku rysowałam na prawdę dużo, głównie przez to, że zaczęłam czytać serię o Harry'm Potterze i zarejestrowałam się na forum jego fanów. Z tego względu wiele prac nie zdążyłam wrzucić na bloga, co teraz nadrobię. Postaram się dodać rysunki w kolejności od najstarszych do najnowszych, sama jestem ciekawa ile ich będzie ;)

Rysunki ze szkicownika Canson Art Book One








Poniższy rysunek powstał samymi żelopisami i był challenge'm, ale zapomniałam go opublikować xD



Rysunki związane z Harry'm Potterem









Rysunek na konkurs


Wydaje mi się, że z rysunków to by było na tyle, nie ma ich aż tak dużo na szczęście ^^ Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam powtarzającymi się tematami ;) 


* Miniony rok 2017... Gdybym miała wymienić największą zmianę tego roku, to było by to utworzenie konta na hp-net. Od tego momentu moje życie kręci się wokół tej strony i ludzi, którzy tam są. Spędziłam z nimi wspaniałe chwile:)

Poza tym cieszę się z aktywności na fanpage'u forum Sagi o Ludziach Lodu, bardzo miło spędzam tam czas i mam nadzieję, że Ci którzy obserwują tą stronę też tak uważają ^^

Jeśli chodzi o bloga, to jestem zadowolona z ilości postów, które napisałam i dziękuję Wam, że byliście ze mną kolejny rok:) Oby następny był równie owocny !

* Co planuje w roku 2018? Po pierwsze mam zamiar rozwijać się w nowych technikach artystycznych, m.in. pirografii i malunku farbami. Chciałabym zacząć zarabiać na tym, co potrafię, mam nadzieję, że wreszcie mi się to uda. Chciałabym też zwiększyć popularność bloga i szukać więcej ludzi z podobnymi zainteresowaniami. Mam nadzieję na bieżąco udzielać się też na Instagramie oraz Facebooku. Oby to nie był słomiany zapał :P

To by było na tyle. Tak zamykam rok 2017 i witam 2018. Życzę Wam wszystkiego dobrego, pomyślności i spełnienia Waszych postanowień:)


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe rysunki. Ładnie malujesz. Sama tak nie potrafię. Życze powodzenia i sukcesów w kolejnych latach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miałaś rok! Dużo prac powstało, ja niestety nie tworzę tak intensywnie. Życzę spełnienia założeń noworocznych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczy rok:) Nawet jeśli tworzysz mniej, to efektowniej, wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  3. Przepiękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie! A rysunki genialne! Też czytałam Harrego Pottera i z chęcią do tej serii powracam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rysunkowe podsumowania, zawsze mnie motywują. Owocnego roku 2018! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki i świetne podsumowanie. Oby 2018 był równie obfity w rysunki i pełen postępów, a najlepiej jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w swoich planach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...