sobota, 9 stycznia 2021

Inspiracja z okładki - Shira i Mar z tomu "Ogród Śmierci"

Cześć! Zaczęłam ten rok od rysowania, co jest dobrym znakiem😄 Być może wrócą mi chęci do tworzenia rysunków lub innych artystycznych rzeczy i posty takie jak ten, będą pojawiać się częściej. Obiecuje, że się postaram! To zresztą jedno z moich tegorocznych postanowień, publikować przynajmniej jeden post tygodniowo, co wiąże się z przynajmniej jednym rysunkiem na tydzień 😊. Dzisiaj mam dla was kolejną odsłonę serii "Inspiracja z okładki", która polega na tym, że rysuję swoją wersję okładki danego tomu Sagi o Ludziach Lodu, wzorując się na książkach wydawnictwa Pol-Nordica. 

Okładka tomu "Ogród Śmierci" przedstawia Shirę oraz Mara. Historia tego rysunku jest moim zdaniem bardzo ciekawa, więc po krótce Wam ją opowiem. Shira znajduje się we wnętrzu góry na Wyspie Czterech Wiatrów. Dziewczyna ma do przejścia kilkanaście niebezpiecznych grot, w których czyhają na nią różne zadania. Drogę przez te groty wskazuje jej Mar. Ten straszny potomek Ludzi Lodu trzyma w ręku pochodnię i dopóki wytrwale to robi, Shira podąża za jej blaskiem. To m. in. od niego zależy, czy dziewczyna odnajdzie drogę do Źródeł Życia, które są celem tej niebezpiecznej wędrówki.

Na blogu znajduje się szczegółowy artykuł na ten temat, jeżeli spodobała Wam się ta historia, to zapraszam KLIK 😊

Rysunek wykonałam w całości kredkami Polychromos, kolory połączyłam blenderem.


Na oryginalnej okładce z przodu znajduje się Shira, a z tyłu jest Mar z pochodnią, ja połączyłam te dwie strony w jedną.



Jeżeli chcecie zobaczyć pozostałe Inspiracje z okładki, to zapraszam do zakładki Spis Treści, znajduje się tam spis wszystkich postów znajdujących się na blogu, podzielone na te związane z Sagą o Ludziach Lodu oraz pozostałe.

Znacie historię Shiry i Mara? Jak podoba Wam się rysunek? 
Życzę udanego weekendu, wypoczywajcie😘

19 komentarzy:

  1. Twoja wersja jest jeszcze ciekawsza musze powiedziec. Przepiekna. Bardzo bardzo mi sie podoba. Fajnie ze zaczelas rok od tworzenia. Ja w tym roku nie robie postanowien bo w zeszlym nic sie nie udalo zrealizowac. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też miałam nie robić postanowień, ale jakoś mnie tak nagle naszło i spisałam parę punktów, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń
  2. Nie znam tej książki, ale rysunki śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega udana interpretacja:) podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w ogóle szaloną ochotę jeszcze raz wrócić do całej sagi czytania;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:D Czytam teraz Sagę o Królestwie Światła, ale jak tylko ją skończę zacznę SoLL od nowa;)

      Usuń
    2. haha:D to jak uzależnienie^^

      Usuń
  5. Witaj ♡
    Śliczny obrazek! Świetnie połączone kolory. Dodam, że twoja interpretacja podoba mi się o wiele bardziej niż oryginalna okładka, jest naprawdę super i pełna emocji! Wspaniale, że tak twórczo zaczynasz rok, trzymam kciuki za kontynuację postanowień :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że tak będzie, postaram się nie spocząć na laurach:)

      Usuń
  6. Beautiful drawing! I also like the color composition!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie kolorów:)
    Niech cały rok będzie taki twórczy i rysunkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można podpisać petycję o nowe wydanie Sagi z Twoimi rysunkami. Okładka przy tym może się schować :). Pięknie oddałaś tę scenę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie by było mieć książkę ze swoją okładką:D

      Usuń
  9. Jak przeglądam ten blog i przypominam sobie imiona postaci z tej sagi to mam ochotę jeszcze raz ją przeczytać. Pamiętam też obszerne drzewo genealogiczne, ciągle do niego wracałam żeby się nie pogubić przy czytaniu kto jest kim😊 Twoja okładka jest dużo ciekawsza, niż oryginalna👌

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej książki nie kojarzę ale dawno temu czytałam kilka pozycji z Sagi. Rysunek całkiem interesujący Ci wyszedł, ładne kolory też używam polychromos, cy Ty używasz też Faber Castell czy innych polychromos?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...