czwartek, 14 stycznia 2021

Siska i Tsi-Tsunga

 Cześć:) Przeglądałam dzisiaj mój szkicownik, szukając wolnej kartki na kolejny rysunek i natrafiłam na niedokończony lineart sceny z Sagi o Królestwie Światła. Nie namyślając się długo, chwyciłam za kredki i tak oto powstał poniższy rysunek :D 

Fanart przedstawia księżniczkę Siskę oraz Tsi-Tsungę, ukrywających się na drzewie przed potworami z Krainy Cieni. Ta niecodzienna przygoda stawia dumną i cnotliwą Siskę w trudnej sytuacji...bo ciężko się oprzeć Tsi-Tsundze, istocie natury, który wręcz emanuje zmysłowością, a do tego nie wie co to powściągliwość. Księżniczka cierpi, bo nie umie poradzić sobie z uczuciami, które nią owładnęły, a które nie powinny mieć miejsca. Wszak Tsi-Tsungę zawsze traktowała jak zwierzę, istotę poniżej jej stanu, kogoś, od którego najlepiej trzymać się jak najdalej...serce i ciało ma jednak swoje zdanie i wcale nie chcą biednej Siski słuchać:)


Jest tu ktoś, kto czyta Sagę o Królestwie Światła? Jak Wam się podoba historia tych bohaterów?

Życzę spokojnej nocy:)

15 komentarzy:

  1. Nie znam tej sagi, piękny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sagi nie znam, ale rysunek jak zawsze podziwiam, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także tej sagi nie znam:)
    Co do rysunku - też czasem znajduję niedokończoną pracę i nagle zachciewa mi się dokończyć ;)
    Super ilustracja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Muszę częściej robić takie akcje;)

      Usuń
  4. iii:D idealne przekształcenie bohaterów książki na rysunek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam sagę od wielu lat, czytałam jako podlotek, nastolatka i teraz. Nie dalej jak kilka dni temu znowu wzięłam do ręki "Chłopca z Południa" mam do tego tomu wyjątkowy sentyment. A historia Siski i Tsi bardziej do mnie przemawiała kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze tej części, ciekawa jestem o czym jest:)

      Usuń
  6. Nie czytałam ale z wielką chęcią przeczytam :) Rysunek i opis tym bardziej mnie zachęca. Świetnie Ci ta para wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jedna z moich ulubionych par :) Co prawda Sagę (a właściwie wszystkie sagi i zbiory Sandemo) czytałam już dosyć dawno, a Królestwa Światła nie skończyłam, bo w mojej osiedlowej bibliotece brakowało kilku tomów :/ Ale pamiętam jak się zachwycałam, że oto mamy dalsze losy Marco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą sagę czytałam wiele lat temu, chętnie bym do niej wróciła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chetnie przeczytam. Fantastycznie rysujesz Klaudus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...