piątek, 1 stycznia 2021

Niespodzianka na rok 2021 :D

Witam wszystkich w roku 2021! Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń, uśmiechu na ustach, więcej czasu dla siebie i bliskich, chwil na odpoczynek i nic nie robienie...niech ten rok będzie obfitował w normalność💓

Przygotowałam na dzisiaj dwie istotne informacje, jedną złą i jedną dobrą (tak mi się przynajmniej wydaje😋). Zacznę od złej...usunęłam konto na Facebooku, a co za tym idzie nie jestem już administratorem fanpage'u Sagi o Ludziach Lodu. Oprócz mnie była tam jeszcze jedna administratorka, być może pociągnęła tą stronę dalej. Mam taką nadzieję, ponieważ strona zrzeszała ponad 1000 fanów Sagi o Ludziach Lodu i szkoda by było, żeby odeszła w zapomnienie😞. Facebooka usunęłam ponieważ w ostatnim czasie dwukrotnie moje konto było zaatakowane przez wirusa/hakerów, nie chciałam ryzykować jakimiś gorszymi konsekwencjami niż wysyłanie w moim imieniu dziwnych zdjęć...odejście z fanpage'a było dla mnie bardzo smutne i długo myślałam czym wypełnić tą pustkę, jak spotykać się i dyskutować z fanami Sagi...i tu dochodzę do dobrej wiadomości, chociaż jak będzie, to okaże się z czasem😉

Założyłam forum dotyczące Sagi o Ludziach Lodu. Jest ono oczywiście na etapie budowy, wszystkie tematy piszę sama, a w przypadku 47 części nie jest to takie proste. Moim marzeniem jest, aby forum było żywe i łączyło wyjątkową społeczność. Byłam już na trzech forach i każde zostało po pewnym czasie usunięte, czasami miałam wrażenie, że na tym temacie ciąży jakaś klątwa 😈 Jestem jednak zdeterminowana i mam zamiar zaryzykować. Jeśli będę musiała poczekać rok na użytkowników, to poczekam😂

adres strony to www.dolinaludzilodu.fora.pl

Poniżej wklejam baner, który przekieruje na stronę forum...może zostaniesz tam na dłużej? Chętnie też przyjmę pomoc w jego tworzeniu, osobiście nie mam doświadczenia w takich rzeczach i pewnie popełniam mnóstwo błędów, fajnie jakby ktoś czuwał nad tym razem ze mną😊 

Pozostaje mi już tylko zaprosić na forum (kliknij w baner) i życzyć miłego dnia😘




19 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli u Ciebie zmiany, oby wszystko poszło po twojej myśli i forum szybko zaczęło działać. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego Nowego Roku:) ja na forach nie siedzę nie mam na to czasu ale na pewno n tym roku szybko znajdzie się mnóstwo fanów Sagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Oh mam nadzieję:)

      Usuń
    2. pozdrawiam ciepło z tego zimnego deszczowego dnia:)

      Usuń
  5. Witaj ♡
    Ja nie wiem co się dzieje z tym facebookiem, coraz częściej rozsyła wirusy. To uciążliwe i wcale się nie dziwię, że usunęłaś konto. Sama o tym kilkukrotnie myślałam, ale że wchodzę na fb raz na miesiąc to konto zostawiłam. Powodzenia przy budowie forum! Na pewno będzie działać wspaniale i będzie bardzo aktywnie, trzymam kciuki :) Wspaniały pomysł więc realizacja na pewno też będzie udana!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to jakaś zmora. Właśnie dlatego, że rzadko wchodziłam musiałam usunąć, bo nie miałam nad tym kontroli. Dopiero od koleżanek dowiadywałam się, że coś jest wysyłane:(
      Dziękuję za motywację:)

      Usuń
  6. co tam porabiasz w ten czwartkowy dzień?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wizytę u mnie na blogu, przejrzałam kilka Twoich postów i spodobało mi się u Ciebie :) powodzenia z Sagą, ja fanką nie jestem, ale pamiętam swego czasu zauroczenie Czarodziejką z Księżyca, więc będę liczyła na to że może zobaczę u Ciebie jeszcze kilka rysunków z nią w roli głównej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że mnie odwiedziłaś:) Też byłam fanką Czarodziejki z Księżyca i mam nawet gdzieś na blogu jakiś rysunek z nią w roli głównej ^^

      Usuń
  8. Fejsbook coraz czesciej swiruje. Zaczynam.miec go dosc i coraz rzadziej tam bywam. Tylko zzera czas i ciagle jakies problemy z wirusami. A tak poza tym wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Samych dobroci Klaudys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, strata na niego czasu i nerwów. Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń
  9. Przykro mi z powodu fp, cholerny hakerzy ale rozumiem Twoje obawy :/
    Może faktycznie na tym temacie ciąży jakaś klątwa :P. Nie wiem czy znajdę czas, żeby się na forum mocno udzielać ale może dołączę :). Piękny ten baner <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi fanpage Sagi o Ludziach Lodu, a tak poza tym to FB nie przynosił mi żadnych korzyści. Dziękuję za rejestrację na forum:*

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...