poniedziałek, 5 lutego 2018

Hedwiga, Puchonka, Bellatriks, Grubu Mnich, czyli rysunki z ostatniego tygodnia

Witajcie kochani :D Na dzisiaj nie przygotowałam niczego specjalnego, ot takie podsumowanie minionego tygodnia. Troszkę mnie wena poniosła i nagromadziło się parę rysunków. Chce je tu wrzucić zanim się zrobi kolejka i ponownie zaginął zapomniane, albo przypomnę sobie o nich pod koniec roku;) Będzie to misz masz postaci z Harry'ego Pottera, mam nadzieję, że nie zanudzicie się xD

Puszek. Trójgłowy pies strzegący dojścia do Kamienia Filozoficznego. Narysowałam go w moim nowym/starym szkicowniku, który mnie bardzo zawiódł, ale do ołówków się nadaje.


Gruby Mnich. Duchowy opiekun Hufflepuffu. Już od dawna chciałam go narysować i wreszcie się udało. Użyłam do niego czarnej pasteli i ołówka.


Puchonka. Chciałam w tym rysunku zawrzeć najważniejsze cechy charakteryzujące dom Hufflepuffu. 
Kredki akwarelowe i cienkopis.


Hedwiga. Śnierzna sowa Harry'ego Pottera. Ona też chodziła mi po głowie od bardzo dawna;) Jest to biała kredka na czarnej kartce.


Bellatriks. Jedna z Śmierciorzerców, sługa Voldemorta. Zły charakter w każdym razie;) To moje drugie podejście do tej Pani, ale tym razem narysowana całkiem z wyobraźni. 
Ołówek B5


Na koniec, aby nieco ochłonąć od Harry'ego Pottera przedstawiam Wam pająka a'la 3D xD Powstał on mega spontanicznie. Na fb znalazłam zdjęcie rysunku pająka 3D i mój syn był zachwycony, ale nie wierzył, że to rysunek, więc na szybko mu narysowałam podobnego. Zajęło mi to 5 minut;) Oczywiście tamten był 100 razy lepszy, ale chciałam mu pokazać ogólna zasadę ;)



Na dzisiaj to tyle, troszkę tego nazbierałam xD Wszystkie prace można zobaczyć na Instagramie, gdzie wrzucam na bieżąco, to co zrobię. Na blogu będą one pokazane z około tygodniowym opóźnieniem. 
Który rysunek Wam się podoba najbardziej, a który najmniej? 
Pozdrawiam:*

23 komentarze:

  1. Sowa jest rewelacyjna :)
    Nie ma takiego, który podoba mi się najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa jest świetna i to jej podejrzliwe spojrzenie :D. Pająk też mi się podoba, może to przez to, że bardzo lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sowa wygrywa, a mnie nie bardzo się podobała xD
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Wszystkie rysunki piękne! Ale ten pająk mnie rozwala! Też na fb raz widziałam rysunek pająka - strasznie się przestraszyłam jak tak przeglądałam sobie spokojnie a t pająk xD -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie cierpię pająków, ale super się je rysuje:)

      Usuń
  4. Przecudowne rysunki, co do jednego.:) Sowa jednak najbardziej przyciągnęła mój wzrok. Rysunek 3D to ciekawa technika, i udało ci się osiągnąć naprawdę dobry efekt:)
    Cały tydzień zaglądałam czy nie ma nowego wpisu. A przez weekend wielokrotnie. Pozdrawiam serdecznie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, przez niemal cały weekend rysowałam stąd post w poniedziałek xD

      Usuń
  5. Wspaniałe rysunki!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są świetne i na prawdę ciężko wybrać która najlepsza a która najsłabsza. Myślę, że nie ma tu słabej pracy, wszystkie cuda :D Jednak najbardziej w oko wpadła mi puchonka, ale to dlatego że mam słabość do zwierząt a ten borsuk jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są wspaniałe, nie można wybrać najlepszego ani najgorszego, to byłoby przestępstwem! Nawet 3D pająk jest wspaniały. W każdą pracę włożyłaś wiele serca i to widać :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow its awesome..!! realy you are awesome dear all these beautifull drawings..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  9. Postagem maravilhosa amei as imagens, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękne! Pająk ujął mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam. Ten duch jakby świecił... rewelacyjny efekt.
    Sowie pióra musiały kosztować Cię dużo czasu i pracy, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gruby mnich fajny, widać ten niematerialny charakter postaci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...