sobota, 13 stycznia 2018

Pudełko na kosmetyki - DIY

Cześć i czołem, na dzisiaj przygotowałam mały poradnik jak łatwo zrobić pojemnik na...właściwie cokolwiek ;) Tak się złożyło, że moje łazienkowe pudełko na pierdoły zrobiło się za małe, a nie umiałam znaleźć odpowiedniego rozmiaru w sklepie, więc pokombinowałam z rękodziełem. Zapraszam na krótką relację z jego powstawania, mam nadzieję, że kogoś zainspiruję :D 

Będą potrzebne:
- pojemnik po kapsułkach do prania
- serwetka z odpowiednim wzorem
- farby akrylowe
- papier ścierny
- pędzle płaskie i gąbkowe
- sznurek
- klej magic
- lakier zabezpieczający
- ewentualnie koraliki do ozdoby
- woda, płyn do naczyń, zmywacz do paznokci




Zrobiła się długa lista, ale nie są to jakieś wyszukane rzeczy ;)

1. Z pudełka usuwam wieczko oraz etykietki. W tym celu moczę je przez pewien czas w wodzie z płynem do naczyń. Usuwam etykietki gąbką, a uparty klej zmywam zmywaczem do paznokci.

2. Maluję boki i tył pudełka farbą akrylową, dwukrotnie. Użyłam farby białej z czerwoną, aby uzyskać delikatny róż. Nierówności usuwam papierem ściernym.


3. Na przód pudełka naklejam serwetkę z motywem kwiatowym. Najpierw jednak smaruję całą tą powierzchnię lakierem. Serwetkę odpowiednio przycinam i oddzielam z niej warstwę, na której jest grafika. Kiedy pudełko podeschnie przyklejam delikatnie serwetkę. Kiedy wyschnie smaruję jeszcze raz lakierem (mój lakier to też klej).

4. Aby ukryć nieładne brzegi pudełka oklejam je sznurkiem. Używam do tego kleju Magic. Zrobiłam też ze sznurka małe kółeczka a na ich środek nakleiłam koraliki. Magic sobie z tym wszystkim poradził ^^



5. Na koniec pomalowałam wszystko lakierem (łącznie z sznurkiem).

Tak prezentuje się pudełko w łazience i z zawartością. Myślę, że lepszego bym w sklepie nie kupiła ^^


Jak Wam się podoba pomysł na pudełko? Dajcie znać, czy robicie czasami jakieś praktyczne rzeczy, które używacie w domu :) Pozdrawiam serdecznie :*

36 komentarzy:

  1. Aż trudno uwierzyć, że to było na początku zwykłe pudełko po kapsułkach. Śliczne, aż się zastanawiam, czy sama potrafiłabym takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że byś potrafiła, cieszę się, że ci się podoba:D

      Usuń
  2. Cudowne. piękne. Ślicznie się prezentuje pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very cute and great idea darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmyślnie i ładnie :) ja też wykorzystuję stare pudełka do przechowywania różnych różności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Pudełka są bardzo wdzięczne, można je gromadzić bez końca xD

      Usuń
  5. Pudełko nie do poznania! :D To normalnie magia, że z takich zwykłych rzeczy potrafisz tworzyć takie cudeńka :) Może zrobisz jakąś serię postów o decoupage dla początkujących? Jak zacząć, co kupić na początek itp. Bardzo jestem ciekawa, sama chciałabym się w coś takiego wkręcić, chyba że już było coś takiego a ja nie pamiętam? ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Nie wiem czy jestem na tyle obeznana w decoupage, by dawać rady, chociaż w sumie jakieś tam podstawy znam...Pomyślę nad tym ^^

      Usuń
    2. Super tworzysz dzieła, więc jestem pewna, że Twój poradnik się przyda, zwłaszcza takiemu zielonemu jak ja :D

      Usuń
  6. Nie pomyślałabym, że tak ciekawą i pożyteczną rzecz można zrobić w tak łatwy sposób

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie!!! Aż mnie natchnęłaś do pracy :) A ja już tak dawno nic nie malowałam.... :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pudełko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne diy, efekt końcowy niesamowity ciężko uwierzyć że to było zwykłe pudełko po kapsułkach :)Prezentuje się to rewelacyjnie dokonały pomysł z tą serwetką, ta grafika jest urocza :) według mnie- najlepsze diy :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło bardzo fajnie - pudełko nie do poznania zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pudełko:) robisz prześliczne rzeczy, umiesz może szydelkować lub haftować?
    Zapraszam na nowy post do mnie:
    https://sollmagia.blogspot.com/2018/01/dag-christian-meiden.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko cudnie odmienione !Uwielbiam takie przemiany !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...