sobota, 18 lutego 2012

Bohaterowie Sagi o Ludziach Lodu- Film

    Przedstawiam mój pierwszy i raczej ostatni film o bohaterach Sagi. Niestety jest to koszmarny pożeracz czasu a i program, w którym go zrobiłam nie jest rewelacyjny i nie pozwolił mi zrobić tego filmu tak, jak bym chciała...mimo to zapraszam do oglądania i komentowania:)

Niestety film, który tu zamieściłam został skasowany z You Tube

Aby nie kasować posta i wasze piękne komentarze, wrzucam tu inny film z postaciami z Sagi o Ludziach Lodu, tym razem z moimi rysunkami. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odzyskać ten poprzedni...



42 komentarze:

  1. Świetny filmik!
    Bardzo mi się podoba. :)
    Może zrobisz kiedyś filmik z postaciami - swoimi rysunkami? :) Byłoby to również bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślałam nad filmikiem o historii danej postaci, taki w formie rysunków, coś podobnego robiła Ceecilee na socjum, ale skąd wsiąść na to czas? Eh, może kiedyś...:)

      Usuń
  2. Też jestem za tym z rysunkami :) nawet i jak będzie trwało to rok to obejrzę hehe:) oczywiście filmik ekstra i muzyka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doookładnie takie samo wyobrażenie miałam o bohaterach gdy czytałam te książki ! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WITAM WSZYSTKICH WIELBICIELI SAGI.MUSZĘ POWIEDZIEĆ ŻE ODKĄD UKAZAŁO SIĘ PIERWSZE WYDANIE SAGI O LUDZIACH LODU ,PRZYNAJMNIEJ RAZ W ROKU CZYTAM CAŁĄ POWIEŚĆ.DZIŚ WŁAŚNIE KOŃCZĘ 23 TOM PT.WIOSENNA OFIARA.CZY KTOŚ Z WAS TEŻ TAK MA...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam Sagę po raz trzeci, tym razem od deski do deski. Jestem na przedostatniej części i czytam to cały rok, więc jakbym miała co roku czytać SoLL, nie sięgnęłabym już po żadną inną książkę, bo bym nie miała kiedy;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite przeżycie!Aż mnie dreszcze przechodziły!Czytam i czytam po raz setny i ciągle mało...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, mnie dreszcze przechodzą kiedy słucham muzykę, którą wykorzystałam w tym filmiku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik i jaka muzyka ! Najbardziej spodobała mi się Sol :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie zbyt atrakcyjni...heike podobno był koszmarny a tutaj co najmniej seksowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość LL była na swój sposób atrakcyjna, może nie tak dosłownie jak na filmiku, ale np. Heike był demonicznie atrakcyjny:)

      Usuń
  11. mar wyglądał jak demon, shira delikatna ale o cechach mongoidalnych

    OdpowiedzUsuń
  12. poza tym która kobieta w średniowieczu używała kosmetyków kolorowych? dziewczyny powinny być bardziej naturalne.....żeby nie tylko krytykować...hanna ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trudno znaleźć zdjęcia nie pomalowanych, naturalnych, pięknych kobiet, a na pewno by bardziej pasowały:)Cieszę się, że przynajmniej Hanna ci się podoba:)

      Usuń
  13. Super filmik...
    Zdjęcia w super stylu, niektórzy bohaterzy dokładnie tacy jak w moim wyobrażeniu..
    Czekam na jakiś filmik z twoimi rysunkami, to by było dopiero super..:D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wiele postaci w moim własnym przekonaniu trafione gdyż sam miałem podobne wyobrażenia. Oczywiście nie wszystkie ale teraz to już się czepiam :) ;) .Jak dla mnie a jestem facetem to saga jest "magiczna" i nie wiem jak to mam opisać. Co więcej to powiem że obecnie znajduję się , pracuję i mieszkam w Norwegii w okręgu Akershus i w momencie gdy podróżuję w wolnym czasie to nie mogę się wprost nadziwić jak trafnie Margit potrafiła opisać te wszystkie krajobrazy i przekazać ten klimat, który można do końca zrozumieć tylko wtedy kiedy się tutaj już przyjedzie. Powietrze w niektórych miejscach jest aż naładowane dawnymi czasami, magią , czymś pradawnym i dzikim co potrafi poruszyć Cię tak głęboko że sam się sobie dziwisz. A jeśli jeszcze czytało się przy okazji Sagę to doznania są wprost nie do opisania. Będąc w niektórych miejscach ma się wrażenie że niejako "widzi" się wszystkie postacie, ma się wrażenie jakby człowiek przeniósł się w czasie i że z za rogu wyskoczy zaraz mała Sol w towarzystwie Tengela Dobrego i pomachają Ci na przywitanie. Jeśli jesteś fanem tych książek to koniecznie przyjazd tutaj powinien znaleźć się na liście Twoich obowiązkowych rzeczy , które musisz w życiu zrobić.Kiedyś moim marzeniem po przeczytaniu książek ( a było to jeszcze w szkole średniej)było przyjechanie tutaj i zobaczenie tego wszystkiego. Było to oczywiście tylko marzenie które prawdopodobnie się nigdy nie spełni. Teraz wiele lat później mam to szczęście że marzenie się spełniło i powiem wam : NIE ZAWIODŁEM SIĘ ANI TROCHĘ :) wszystko jest tak jak opisuje to autorka Sagi. Co więcej tutaj co kawałek są miejsca w których "czas stanął w miejscu" sprawdźcie to sami ;) pozdrawiam fanów Sagi ( slavermc@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, strasznie ci zazdroszczę tego, gdzie jesteś! chciałabym znać kogoś takiego jak ty osobiście, można wyczuć, że Saga jest dla ciebie czymś znacznie większym niż tylko książkami. Gratuluje spełniania marzeń i dziękuje za odwiedzenie mojego bloga:)

      Usuń
  15. Czy ja też nie zobaczyłam w filmiku Silije? Bardzo dawno czytałam całą sagę ale nadal żyje ona w mojej pamięci. Jeszcze żeby ktoś prawdziwy film wyemitował byłoby super! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Jestem Mariusz. Mieszkam w Trondheim. Niedaleko są góry Dovre które Mrgit Sandemo opisała w Sadze. PIĘKNE. Margit Sandemo mieszka w Verdal też niedaleko Trondheim. Sagę o Ludziach Lodu pożyczala mi siostra mamy. Ja z kolei zarazilem ją moją żonę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny filmik i niesamowita muzyka...

    OdpowiedzUsuń
  18. Klaudek, gdzie znalazłaś tę muzykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś szukałam ciekawych i klimatycznych ścierzek dźwiekowych z filmów i trafiłam na ten utwór:
      Clint Mansell - Death Is The Road To Awe -The Fountain Soundtrack-

      Usuń
  19. Kurde Supcio :) Też Chciałabym pojechać do Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za mało postaci dodaj więcej :) Chciałam sie zapytać kto to jest Gabriel gard z Ludzi Lodu? Jakiś krewny Nataniela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są dalecy krewni:)

      Usuń
    2. Dziękuję! :), właśnie zobaczyłam ostatnią cześć SoLL i teraz wiem że gapa ze mnie że nie zauważyłam :)

      Usuń
  21. Witam. Nie moge nie dodać coś od siebie. Mam 53 lata i Sagę czytałam pierwszy raz ok. 17 lat temu. tak mnie zachwyciła od pierwszych stron,że zarywałam noce,zeby następny tom i następny przeczytać. Dopókl mi nie ukradziono całej Sagi,buuu:(,kilka razy w roku wracałam do ponownego przeczytania i za każdym razem fascynowała mnie coraz bardziej. Mam naturę bardzo romantyczną i mocno rozwiniętą wyobraznię. Czytając Sagę,zapominałam gdzie jestem,,nie słyszałam nic i nikogo wokół siebie,liczyła się tylko Saga.I moim marzeniem jest zobaczyć Norwegię. I zobaczę,nawet jako 70letnia staruszka:). A może uda się wcześniej. Super filmik,postaci dobrane prawie idealnie,muzyka wspaniała. Gratuluję pomysłu:). Ale Silje mi zabrakło:(. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Miałam i mam bardzo podobne odczucie czytając Sagę:)

      Usuń
  22. myślałam o tym filmiku czytałam książki o ludziach lodu nie wierzyłam w to że ludzie lodu naprawdę istnieją. proszę o odpowiedz czy ludzie lodu:sol tengel sinje liv are dag ....to czy oni wszyscy istnieli? te pytanie jest mi bardzo ważne i proszę o natychmiastową odpowiedż z pozdrowieniami kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kamilo, oni żyli i będą żyć w nas i w głowie Margit Sandemo, mi to wystarcza:)

      Usuń
  23. Witam.Sage czytam od pierwszego polskiego wydania.Jestem ciagle zafascynowana.Kilka lat temu mialam okazje byc wSzwecji i Norwegii.To wszystko naprawde wydaje sie takie realne.Pani film jest super.Sama bym sobie lepiej nie wymyslila tych bohaterow.Dziekuje za troche przyjemnosci w szarosci dnia.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam sagę juz któryś raz z kolei marze by zrobiono serial ale wiem ze koszty były by ogromne może pozostaje pojechać samemu . Filmik super najbardziej zdziwil mnie Gabriel taki samotny dziękuję ze jest ktoś kto robi takie filmiki ze daje namiastkę tego co chcemy wszyscy serial sage marze by się znalazł bogaty inwestor i wytrzymał zimno i dał nam radość o jakiej marzymy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym marzę i mam takie małe przeczycie, że kiedyś coś na temat Sagi nakręcą:)

      Usuń
  25. Inya: Jako nastolatka czytałam tę sagę. Myślę, że ludzie lodu żyli naprawdę. Może byłam kimś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wszystkie części sagi i powtarzam ich części regularnie.Uwielbiam to czytać na okrągło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...