niedziela, 15 stycznia 2012

Wiersz o Sol

Miłość Czarownicy

                                  Marzyłam zawsze o wspaniałej podróży,                                
Wiedziałam, że kto się ziołami odurzy,
Wnet wzleci do świata, w którym ugości,
Go mroczny i piękny Książę Ciemności.

Lecz kto na Księcia z Otchłani czeka,
Nie pokocha żadnego człowieka,
I będzie się snuł po świecie w samotności,
I próżno czekał na znaki miłości.

Nagle mi tętno mocniej zabiło,
A serce próżną nadzieją zalśniło,
I wzrok chyba źle widział w ciemności,
Bo oto stoi mój Książe z krwi i kości.

Spędziłam z nim noc jak we śnie magiczną,
Potem opowiedział mi historię tragiczną,
I wnet w mych oczach wszystko stracił,
Gdy powiedział, że wymordował moich braci.

I nim nastał wczesny poranek,
Krwią zalał się mój wrogi kochanek,
A moje serce ciemność spowiła,
Nienawiść do wroga miłość zabiła.

Dla mnie brak miejsca na tym Padole,
Oddałam się więc Inkwizycji w niewolę,
I czekam teraz w ciemnej piwnicy,
Aby rano spłonąć na stosie czarownicy.

Bo jedna jest droga do mojej miłości,
Jedna decyzja ku wiecznej wolności,
Wiem, że mój piękny Książę z Czeluści,
Tylko po śmierci mnie do siebie wpuści.

                             <Klaudek884>
                                        

2 komentarze:

  1. Bardzo nastrojowy wiersz, odzwierciedla Sol. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny <3 idealnie pasuje do historii Sol :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...