środa, 6 lutego 2013

Zakochany luty:)

  Za niedługo walentynki, luty ogólnie jest miesiącem zakochanych, więc wpadłam na pomysł nowego działu na blogu związanego z tym uroczym świętem:)
Temat to "Pary w SoLL" i jak można się domyślać będą rysunki przedstawiające zakochanych z Sagi o Ludziach Lodu. W zamyśle mam zrobienie komiksowych postaci, ponieważ rysuje mi się je najszybciej, a trochę tych zakochanych jest do przedstawienia. Podejrzewam też, że będę je robiła wg występowania w książkach (czyli najpierw Tengel dobry i Silje), ale jeszcze może mi się odmienić.

Co myślicie o tym pomyśle?

Dla przypomnienia oto dawne rysunki przedstawiające niektóre pary z Ludzi Lodu:)

Christa i Linde-Lou


Vanja i tamlin


Anna Maria i Kol Simon


Cecylia i Aleksander


Sol i Hening Zabójca Wójta



Dziękuję, że głosujecie w ankiecie, widzę że większość postawiła na różnorodność, co mnie bardzo cieszy bo też nie lubię zamykać się na jedną technikę:)



8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, jestem jak najbardziej za! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Mi też podoba się ten pomysł. Jeśli to nie za dużo roboty proponowałabym jeszcze jakąś prostą Walentynkę z bohaterami SoLL. A wracając do rysunków par to trzymam kciuki. Na pewno będą świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawne prace są świetne, jestem ciekawa, jak będą prezentowały się nowe. Fajny pomysł z tym "zakochanym lutym" ino ja jakoś nie mogę nawet do jednego rysunku się zmobilizować ;) Cecylia i Alexander maj fejwrit <3

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM KOCHAM SAGĘ O LUDZIACH LODU. Robisz świetne rysunki, masz talent. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świenty pomysł. Klaudek czy nie chciałabyś żebym stworzyła Ci na moim fb album? Oczywiście z dopiskiem kogo i podaną stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Christa i LindeLou <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...