czwartek, 22 sierpnia 2013

Villemo - aktualizacja

Wiem ,że obiecałam komiks, ale zatrzymałam się podczas rysowania i na razie nie umiem przez niego przebrnąć:/ Postać Dominika sprawia trudności, może jak zrobię sobie przerwę to przez to przebrnę.

Dzisiaj zapraszam na aktualizację Villemo, która ostatnio często chodziła mi po głowie:) Dawno nie malowałam nic w digital painting, muszę sobie odświeżyć z poradnikami kilka informacji. Na razie pokarze wam rysunek zrobiony spontanicznie, bez tutoriali i przygotowań:)


Dla porównania rysunek z zeszłego roku. Obrazek jest linkiem do opisu postaci.


Chyba zabiorę się w końcu za aktualizację Tuli...:) Albo po dokańczam nie dokończone prace...?:)
Pozdrawiam!:*


16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, iż jednakowoż ruszysz dalej z tym komiksem, jestem go bardzo ciekawa.
    Villemo świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ponętna XD
    Bardzo ładny rysunek, jednakże popracowałabym nad źrenicami (coby wyglądały bardziej magicznie i żywo) oraz włosami (coby nie były tak bardzo rozmazane). Ogółem jest świetne! To co mi się podoba to jest ogólny wyraz twarzy i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się co do włosów, mogłam dodać więcej wyrazistych pasm:)Oczy następnym razem bardziej rozświetlę:)

      Usuń
  3. Kolory genialne, a sam wyraz twarzy taki... groźny :O Włosy i usta bardzo mi się podobają, ale coś jest chyba nie tak z proporcjami twarzy. I czy ona nie ma przypadkiem zeza?
    Widać dużą różnicę pomiędzy nową i starą pracą. WIELKI postęp! Ale wciąż uwielbiam ten stary rysunek Villemo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie proporcje są w porządku, twarz jest skierowana ku dołowi. Co do zeza to też miałam takie wrażenie, ale przy zmienianiu umiejscowienia tęczówek było gorzej ,więc zostawiłam tak jak jest.

      Usuń
    2. Widzę, że twarz jest skierowana w dół, wyszło Ci to naprawdę bardzo dobrze. Miałam raczej na myśli porównanie jej prawej i lewej części. Ale nie każdy musi być idealny i być może Villemo miała mieć właśnie taką twarz (widać, ze uśmiecha się jednym kącikiem :))

      Usuń
  4. Zwaliło mnie z krzesła i aż mi zabrakło słów by wyrazić podziw oraz to jak pięknie ci to wyszło. Gdybym się przyjrzała może dokopałabym parę błędów, ale nie będę, bo jest za piękny *_*
    Zgadzam się ze wcześniejszym komentarzem, że jest duża różnica i trzymać tak dalej, ale ja również będę uwielbiać ten stary rysunek :) I aż nie mogę się doczekać komiksu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm jeżeli chodzi o sam rysunek to rzeczywiście powala. Widać, że idzie Ci co raz lepiej. Tak naprawdę, to wcześniej nawet nie myślałam, że da się lepiej ;)
    Natomiast jeżeli chodzi o samą Villemo, to jakoś tak mi nie pasuje. Ma zbyt wredny wyraz twarzy, który idelanie pasowałby mi do siostry Eldara, Gudrun. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo rysunek jest naprawdę rewelacyjny. Chodzi tylko o wyobrażenie postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cecile:) Nie obraziłam się haha, ale wg mnie ona nie ma wrednego wyrazu twarzy. Villemo była dosyć zadziorna i pewna siebie i to właśnie widać w portrecie:)

      Usuń
  6. Rysunek się świetny, ale mi jednak bardziej podoba się ten starszy. Bardziej przypomina mi moje wyobrażenie Villemo .

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, wyszła genialnie!
    Oczy tak magnetyzujące i przykuwające uwagę, że trudno się od pracy oderwać! Dobra robota!
    Poza tym widać znaczny postęp - i doświadczenie - w posługiwaniu się Twoim narzędziem pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna;) zaglądam na bloga od dłuższego czasu i na każdy post czekam z niecierpliwością , oby tak dalej;);*

    OdpowiedzUsuń
  9. obie prace są piękne, ale pierwsza magnetyzuje, ciężko oderwać od niej wzrok! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...