czwartek, 5 grudnia 2013

Shira i Mar, ich pierwsze spotkanie

Historia Shiry i Mara jest wyjątkowa. Pamiętacie ich pierwsze spotkanie? Shira utknęła jedna nogą w szczelinie w ziemi i nie mogła się wydostać. Nagle pojawił się potworny mężczyzna, obciążony złym dziedzictwem Mar i wymierzył łukiem w serce Shiry. Nie był jednak w stanie jej zabić, gdyż była wybrana przez cztery żywioły Taran-gai do spełnienia zadania i otrzymała ochronę. Nawet bezlitosny Mar nie miał na tyle sił, aby się przeciwstawić ich mocy.


Niedługo wrzucę mały tutorial jak zrobić taki rysunkowy obrazek na podstawię powyższego.

Co sądzicie o tym rysunku? Lubicie historię Shiry i Mara?

6 komentarzy:

  1. Uuu jak ładnie~ <3
    Jedna z moich ulubionych par w SoLL ^^
    Tylko Mar... Mògłby mieć bardziej kocią buźkę jak dla mnie. Ale i tak zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Shira Ci wyszła. Wprost perfekcyjna <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.
    Rysunki masz mega!! :D
    Niechcący tu trafiłam, bo szukałam właśnie tutoriali do robienia takich rysunków.
    Podoba mi się tematyka bloga, bo uwielbiam tę sagę.
    Dodaje do ulubionych i na pewno będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam.
    Monti89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuje bardzo. Ach dobrze, że mi przypomniałaś o tym tutorialu, już się za niego biorę i zapraszam:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...