niedziela, 26 stycznia 2014

Sigilion- król Silinów



   Sigilion to fantastyczna postać pojawiająca się w 9 tomie Sagi o Czarnoksiężniku: "Ognisty miecz". Jest królem pradawnego rodu Silinów, jaszczurczego plemienia pojawiającego się w czasach dinozaurów. Ród ten wyginął, za wyjątkiem ich króla, który posiadł zdolność długowieczności. Zaszył się w swoim ukrytym w górach zamku, aby odnaleźć Święte Słońce i przejść przez tajemnicze wrota, które otwiera. Z tego powodu Sigilion ściga Móriego i jego rodzinę. Chce odebrać Dolgowi magiczny szafir, oraz zdobyć informację o Słońcu.

Sigilion to mężczyzna o zwinnym ciele przypominającym jaszczurkę. Jego ciało jest pokryte łuskami, ma przerażające i zarazem przyciągające oblicze. Rozsiewa wokół siebie silnie erotyczną atmosferę, która przyciąga do niego ludzi. Trudno mu się oprzeć, szczególnie kobietą, które lubi wykorzystywać, by potem je zabić. Jest niezwykle niebezpieczny i przebiegły.

Sigilion to bardzo ciekawa postać, fajnie wykreowana i budząca grozę. A jak wy się do niego odnosicie?

Rysunek jest w całości zrobiony ołówkiem. Natomiast rozmazane tło zrobiłam w Photoshopie, aby dodać obrazkowi głębi. Myślę, że się udało:) Rozmyślam nad małym tutorialem jak takie rozmazane tło wykonać...zobaczymy;) Pozdrawiam:*



8 komentarzy:

  1. Zaczęłam tom I tej sagi, ale jakoś się zniechęciłam. Tak się zżyłam z magicznym Garstensholm, że gdy nie czuję tego klimatu zauważam, styl pisania Sandemo jest wg mnie fatalny :C

    A rysunek bardzo mi się podoba :) Na początku skojarzyłam ze stworkiem Tamlinem, ale nie pasowało mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o SoCz to nie umiałam przebrnąć przez 6 tom, ale nie żałuje, że dałam radę bo teraz każdy kolejny jest lepszy:) Ale z tym stylem jest tak jak mówisz, klimat SoLL całkowicie rekompensuje banalny sposób pisania autorki, w SoCz już bardziej to rzuca się w oczy.

      Usuń
  2. pięknyy wygląd nowy :>>> postaci nie znam ale rusunek bardzoo udany :D DDDD Cudnie malujesz <3333 (tamlin-i-vanja.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie Saga o Czarnoksiężniku wciągnęła bardzo.
    Saga o Ludziach Lodu zachwyciLa mnie. Końcówka jednak trochE mnie rozczarowała.
    Muszę przyznać, że jestem wielbicielką Margit Sandemo.
    O Ludziach Lodu ciągnęło mnie znòw w kierunku autorki.
    W przerwie przeczytałam opowiadanie "Jasnowłosa". A teraz myślę już o kolejnej Sadze autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki wiele osób rozczarowała, w tym mnie róznież:/ Jasnowłosej nie czytałam.

      Usuń
  4. Sigilion był postacią ciekawą, jako villan był chyba najciekawszym tworem Margit (chociaż trzeba dodać, że sposób w jaki się z nim walczono - i które postaci walczyły - był lepszy, niż sama postać).

    OBADAJ -> http://www.bloglovin.com/frame?post=2336225009&group=0&frame_type=b&blog=2701175&link=aHR0cDovL2lzZm9sa2V0LmJsb2dnLnNlLzIwMTQvZmVicnVhcnkva2xhdWRlazg4NC0yLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...