wtorek, 25 marca 2014

Taran



    Taran jest niepoprawną córką Czarnoksiężnika Móriego i Tiril. Od samego początku było wiadomo jaki mocny charakterek wydali na świat. Jest odważna, pełna energii, bezpośrednia i często wręcz bezczelna. Nie boi się mówić tego co myśli, nawet często raniąc tym innych. Taran jednak jest bez wątpienia pozytywnym charakterem w Sadze. Potrafi zrobić bardzo wiele dla swojej rodziny, którą kocha nad życie. Stara się być dla nich dobrą i poprawną córką, lecz jej pociąg do przygód  i bezpośredniość często jej w tym przeszkadzają.

    Taran jest często porównywana do Sol z Ludzi Lodu, jednak brak w niej tego osobliwego smutku, który tkwił w pięknej czarownicy. Taran kocha życie i potrafi znaleźć na niej miłość, czego Sol nie zdołała zrobić w swoim krótkim i tragicznym życiu.

   Osobiście uwielbiam Taran właśnie za spore podobieństwo do Sol, ale przede wszystkim właśnie za te dodatkowe cechy, które posiadała. Jest jak dotąd moją ulubiona bohaterką z Sagi o Czarnoksiężniku.
A wy polubiliście tę żywiołową bohaterkę?:)

    Dawno nie rysowałam techniką digital painting, więc rysunek ma sporo niedociągnięć. Dużo problemów sprawił mi tym razem nos, który za nic nie chciał wyjść tak jak zaplanowałam;/ Nie mniej jednak efekt końcowy mnie zadowala, kiedy patrzy na mnie bohater z mojej wyobraźni, a Taran taką własnie widzę:)

 

4 komentarze:

  1. Belle... Je l'aime...

    OdpowiedzUsuń
  2. podobna do Seleny Gomez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, bo zdjęciem Seleny się sugerowałam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny rysunek tylko chciałabym zauważyć że wdłg opisu wyglądu, Taran miała "jasnoniebieskie oczy w ciemnej oprawie" tom 5 str.141 werset 28 (ostatnia linijka u dołu)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...