wtorek, 8 kwietnia 2014

Demon Nocy - komiks

   Już dawno temu przymierzałam się do tego komiksu. Demon Nocy to moja ulubiona część i bardzo chciałam ją przelać na papier w formie rysunków. Długo się za niego zabierałam, aż w końcu zaczęłam i mam nadzieje, że nie skończę z nim tak jak z pierwszym.

Komiks robię aby dać upust mojej wyobraźni i sprawić by historia Vanji i Tamlina ożyła. Nie dążę w nim do perfekcji rysunków, ani nie będę się trzymać kurczowo fabuły. Będzie to historia o ich miłości i poświęceniu, więc poboczne epizody pominę. Jest narysowany inną technika i na czarno biało. Głównie ze względu na wygodę i oszczędność.

Stworzę dodatkową stronę gdzie umieszczać będę strony komiksu po kolei, ale oczywiście nowe kartki będą zawsze dodane w poście. Zapraszam:)





Jak wam się podoba taki pomysł?

4 komentarze:

  1. super! Czekam na kolejne czesci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że masz cierpliwość :) Chociaż sama chętnie narysowałabym komiks, to kiedy pomyślę, że muszę zrobić tło... :D Nie znoszę rysować otoczenia (zwłaszcza wnętrz), Tobie to całkiem nieźle wychodzi :) Muszę Ci powiedzieć, że postać leżąca na łóżku w ostatniej scence ma prześwietną minkę XD Pan z okładki ma fajny hmm... ogon XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mam cierpliwości, ale mam nadzieję, że wytrwam, chociaż łatwo nie będzie;) Też nie cierpię rysować tła! I na pewno w moim komiksie właśnie tło będzie tym co najmniej mi wychodzi, więc będę starała się go rysować jak najmniej:P Dzięki:)

      Usuń
    2. A mi sie bardzo Twoje tla podobaja :) Ja sie za nie nawet nie biore, bo mam wtedy +500 do znerwicowania sie XD

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...