niedziela, 15 czerwca 2014

Galeria - Silje i Tengel Dobry

        Witajcie kochani:) Już tuż tuż wakacje i właściwie myślami jestem już w Zakopanem, do którego jadę za tydzień, ale wstyd mi, że tak mało ostatnio wstawiałam coś na bloga, więc jestem i mam dla was nową propozycję. Na blogu pojawi się nowa strona "Galeria", gdzie będę stopniowo umieszczać wszystkie rysunki posegregowane wg. postaci. Trochę się ich uzbierało i są rozsypane po całym blogu ,więc pomyślałam żeby je jakoś uporządkować.

Edit: Nie mogę dodać nowej strony z galerią, nie wiem czemu:/ Wyskakuje komunikat "Popraw błędu w formularzu". Wie ktoś jak naprawić ten problem???

  Zaczniemy od postaci Silje i Tengela, którzy są pierwszą parą, którą narysowałam. Było to około 3 lata temu, aż trudno mi uwierzyć ile czasu minęło:)

Silje



 


Tengel Dobry


Lecę rysować kolejną postać z Ludzi Lodu do opisu, nie ma obijania się. Do zobaczenia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...