czwartek, 24 lipca 2014

Irja i Tarald

  Dzisiaj przedstawiam wam rysunek Irji i Taralda, który zrobiłam inną techniką. Mimo, że styl Disneya bardzo lubię to jakoś do tych dwojga mi nie pasował. Ich związek jest poważniejszy i dojrzalszy niż poprzedni Taralda i Sunnivy stąd zmiana stylu.


    Irja i Tarald wiele przeszli nim siebie odnaleźli. Ona kochała go od pierwszego wejrzenia, jednak młody baron nie widział świata poza swoją piękną kuzynką. Irja przez wiele długich lat żyła w tęsknocie za kimś, kto wg niej, nigdy jej nie dostrzeże. Tarald potrzebował wiele czasu by zrozumieć, że prawdziwą miłość odnajdzie u boku Irji, która okazała się dla niego większym skarbem niż mógł przypuszczać.

Co sądzicie o tej parze? Myślicie, że Tarald na prawdę pokochał Irję, czy może znalazł w niej opiekunke dla siebie i nieposłusznego Kolgrima i to wykorzystał?Dawno o nich nie czytałam i mam właśnietakie  nie jasne wspomnienie ich związku...

11 komentarzy:

  1. "młody barok"? chyba literówka się wkradła xD
    styl Disneyowski pasuje mi też do Daga i Liv...
    spoko praca. tak sobie myślę, że najwyższa pora odkurzyć nieco SoLL, bo trochę już pozapominałam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione,dzięki:) Daga i Liv już rysowsłam,ale może pasował by ten styl Tancredowi i Jessice?;)

      Usuń
  2. Mysle ze Tarald naptawde pokochal Irije ale faktem jest to ze gdyby Sunniva nie umarła to nie dosrzegl by jaka cudowna jest Irija... Czekam na komiks Demon Nocy ;D A rysunek jak zawsze piękny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że gdyby Sunniva nie umarła Tarald prędko by od niej odszedł i tak czy siak zwróciłby uwsgę na Irję.

      Usuń
  3. Moim zdaniem kochal ja naprawde ;) Pierwszego zwiazku nie mozna bylo nazwac miloscia, a raczej bylo to zauroczenie. Sama odpowiedzialas na pytanie... skoro znalazl w niej opiekunke i wsparcie to wlasnie to mozna nazwac miloscia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógł też związać się z nią dla wygody i swojego spokoju ducha. Musze ponownie przeczytać ten tom i odświerzyć sobie wątek.

      Usuń
  4. Oo Irja bardzo fajnie wyszła. Tarald oczywiście też niczego sobie :) Tak jak poprzedniczki, myślę, że Tarald naprawdę kochał Irję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy prawą rękę Taralda dorysowywałaś jakoś później? Ma cieńszy kontur w porównaniu z resztą pracy. A usta Irji Są chyba trochę z ciemne. Poza tym bardzo dobra praca, choć trochę trudno mi się przyzwyczaić do stylu a`la Disney.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rysowałam jej później, poprawiałam kontur miękkim pędzlem a o tą rękę pominęłam. Dzięki za spostrzegawczość. Usta jak dla mnie są ok.

      Usuń
  6. Według mnie Tarald naprawdę kochał Irje. I przy okazji znalazł opiekunkę dla Kolgrima <3 Smutno mi było gdy Mattias zaginoł oczko w głowie. Irja była tym załamana. I przy okazji sweet rysunek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...