wtorek, 26 kwietnia 2016

Rysunki z ostatnich tygodni, które zaczęłam, Vinga, Tancred, Centaur i inne:)

     Pisałam ostatnio, że nie mam czasu na rysowanie, ale przeglądając mój szkicownik okazało się, że jednak coś tam narysowałam w wolnej chwili:) Uchylę rąbka tajemnicy i pokarzę Wam kilka zaczętych rysunków, oraz jeden skończony. Na koniec zapowiem wpis dotyczący czegoś co robiłam kilka dni, a co jest bardzo pomocne, kiedy nie mamy gdzie podziać naszej rosnącej artystycznej kolekcji przyborów. Zapraszam:)

Na początek przedstawiam moje pierwsze prace wykonane kredkami Polycolor Portrait. Jeszcze się do nich przyzwyczajam, ale już widzę, że będzie to miła współpraca:)

1. Vinga Tark - postać do drzewa genealogicznego
Trochę męczyłam się z kolorowaniem skóry, gdyż kredki posiadają dużą gamę różnych cielistych odcieni i nie mogłam się zdecydować;P



2. Centaur 
Wiem, że miały ręce, ale to jest taka moja własna interpretacja tematu:) Będę jeszcze rysować tło.


Teraz będzie seria nie dokończonych rysunków wykonanych kredkami akwarelowymi:

3. Panorama Tatr 
Jest to ucięty obrazek, gdyż będę jeszcze dorysowywać taflę wody pod spodem i odbicie gór. Na koniec rozmyję kredki wodą:)


4. Portret
Ten portret rysuję już od dawna. Przedstawia mojego szczerbatego synka:)


5. Adaś i Laval
Szkic do rysunku dla synka, który był wielkim fanem Lego Chima. Zanim skończyłam rysunek Adaś został fanem Star Wors. Ach te dzieci;)


6. Kocica
Dokończę go na dniach



7.Tancred
Na koniec niedokończony Digital Painting. Jak widać wzoruje się na Salvatore, ale mam zamiar go nieco zmodyfikować:)



Z rysunków to wszystko co chciałam przedstawić. Jeszcze tylko zapowiedź postu, który przygotowuje, a mianowicie pomysł na organizer dla plastyków/artystów. Tak wygląda mój gotowiec, a więcej na ten temat innym razem. Pozdrawiam:*



1 komentarz:

  1. Też ostatnio jakoś czasu nie mam. świetne prace, czekam aż będą skończone i nie mogę się doczekać postu z organizerem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...