sobota, 15 kwietnia 2017

Świąteczna kolorowanka i życzenia :)

  Witajcie, wybaczcie, że przychodzę z życzeniami na ostatnią chwilę, ale cały tydzień nie miałam na nic czasu i dopiero dzisiaj jako tako się ogarnęłam;) Bardzo zależało mi na tym, aby na Święta Wielkanocne powstał chociaż jeden, malutki rysunek, abym mogła złożyć Wam życzenia, nie pokazując samego tekstu...Przyznam się, że poniższa kolorowanka powstała bardzo szybko i bez wcześniejszej koncepcji. Do tego dorzucam zdjęcie stroików Wielkanocnych i mojego szkicownika, który ostatnio zyskał na wyglądzie okładki :)



   Kochani życzę Wam spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych. Niech wszystko co przygotowaliście lub kupiliście spakowało, a Wasze świąteczne porządki utrzymywały się długo (:P). Obyście wypoczęli, a czas się dłużył w przyjemnej atmosferze. 

Wesołych Świąt :D



39 komentarzy:

  1. Urocza kolorowanka! Fajny pomysł na ozdobienie szkicownika :) Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. święta święta i po świętach;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta kolorowanka, już co prawda po świętach ale wzajemnie- wesołych!
    mam nadzieję że to z tym porządkiem się sprawdzi :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche pozno, ale dzieki i wzajemnie❥ Ten Drawing Note ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną kolorowanka a jak super się ją koloruje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna kolorowanka! Może ja też stworzę coś swojego w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jest dobry sposób na odstresowanie:)

      Usuń
  8. Wesołego po świętach :)
    Gdzie zniknęłaś ? Zaraz maj będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie:)
      Rany, jak ten czas leci, nie mam jakoś ochoty na rysowanie...za dużo było ostatnio konkursów i się tym wypaliłam;)

      Usuń
    2. W takim razie poczekamy aż wena wróci :)

      Usuń
  9. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na nowe posty i rysunki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za życzenia i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Góry to moja miłość!!!! Kocham. Myślę że ci się spodoba u mnie na blogu. Trochę piszę o naszych polskich kochanych górach.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...