sobota, 10 czerwca 2017

Moje wyobrażenie Ginny Weasley i Zgredek

  Hej kochani:) Czytam obecnie Harrego Pottera i Komnatę Tajemnic, więc nikogo pewnie nie zdziwi fakt, że zainspirowało mnie do narysowania dwóch postaci z tej części. Przedstawiam Wam dzisiaj Zgedka i Ginny :) Oby dwoje mają typowe, jak na nich, miny. Zgredek jest zlękniony i zawstydzony, a Ginny wytrzeszcza oczy na widok Harrego :P

Promarkery i kredki


Kedki

To by było na tyle, post bardzo krótki, ale nic mi się dzisiaj nie chce robić. Skończyłam rysować Sol w stylu Chibi, ale będzie innym razem, żeby nie mieszać tematów;) Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego:)



17 komentarzy:

  1. cudeńko, ja lubię bardzo HP <3 Fajnie wyglądają z tymi wielkimi oczętami xD Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgreduś! Włosy Ginny wyglądają super miękko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haha, no on był taki śmieszny wg mnie xD

      Usuń
  4. Inspirowałaś się filmem też? Pisz więcej o magii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narysowałam to tuż po przeczytaniu książki, więc wg jej opisów, jednak filmy oglądałam i na pewno trochę się nimi zasugerowałam, np. włosy Ginny;)

      Co konkretnie masz na myśli pisząc "o magii"?

      Kiedyś pisałam tu na blogu co nie co o czarach, ale nie spotkało się to z dużym zainteresowaniem:/

      Usuń
  5. Zgredek ma przepiękny kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie wyszły Ci włosy Ginny! Piękny kolorek i fajnie wygląda taki naturalny nieład :) a oczy zgredka po prostu przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem widać że malujesz co raz piękniej i zbliżasz się do perfekcji ,
    kiedyś też czytałam książki o Harry Potterze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...