poniedziałek, 11 grudnia 2017

Shira z Nor - Digital painting

Witajcie kochani. Odpaliłam dzisiaj laptopa z zamiarem zrobienia małych porządków na moim portfolio, ale skusiło mnie napisanie posta więc oto jest:) Dzisiaj pokażę Wam mój najnowszy rysunek wykonany w technice digital painting. Wiele czasu minęło odkąd malowałam coś tabletem i bałam się, że nie sprostam, lub nie dokończę. Na szczęście wytrwałam i przedstawiam wam moje wyobrażenie jednej z bohaterek Sagi o Ludziach Lodu - Shiry z Nor.

Shira to bardzo wyjątkowa dziewczyna, córka Norwega oraz dziewczyny z plemienia mieszkających w odległej i mroźnej tundrze. Jej uroda to połączenie Skandynawskich i wschodnich rysów, a charakter ma jeszcze bardziej ciekawy, kto czytał "Ogród Śmierci" ten wie:)

Shira z Nor


Nie wiem, czy dobrze to pokazałam, ale ona ma zmarznięte policzka i nosek, oraz wydycha parę, tam gdzie mieszkała, było na prawdę zimno xD

Dla przypomnienia, lub dodatkowej informacji TUTAJ znajduje się opis tej postaci. Możecie sobie porównać przy okazji ten rysunek z tym sprzed 5 lat;)

Teraz lecę zrobić kilka bombek, ciekawe co mi z tego wyjdzie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)

28 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod mega wrażeniem! :O Świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że zimno wkoło :) piękne ma to spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po wrażeniem, bardzo fajna praca i widać, że to zmarznięte policzki. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, najcudowniejszy rysunek jaki kiedykolwiek widziałam <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam kochana, pozdrawiam cieplutko <3

    ps. rysujesz może na podstawie zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi ogromnie miło. Czasami rysuje ze zdjęć:)

      Usuń
  5. Wyszło naprawdę ślicznie *v*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę nowy motyw bloga <3
    Ładna ta Shira. Jaki program?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przepięknie wyszły oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, widać dbałość o szczegóły od razu rzuciło mi się to w oczy! Naprawdę rewelacyjny rysunek :) Czekam na kolejne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest genialne :) życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...