sobota, 12 stycznia 2019

Kr贸tkie podsumowanie minionego roku i ostatnie rysunki 2018

Witam wszystkich馃挀 Na pocz膮tek chce Was przywita膰 w nowym roku 2019 i 偶yczy膰 wszystkiego najlepszego, sukces贸w, zdrowia i spe艂nienia marze艅, a tak偶e powodzenia w Waszych postanowieniach馃槉 Mam szczer膮 nadziej臋, 偶e w tym roku b臋d臋 cz臋艣ciej si臋 z Wami "widzie膰" i 偶e poznam nowe, wspania艂e i inspiruj膮ce blogi.

Je偶eli chodzi o podsumowanie roku 2018, to nie mam za wiele do napisania, jednak czuje wewn臋trznie, 偶e powinnam co艣 tam naskroba膰.
Czy by艂 to udany rok? Po cz臋艣ci tak. Znalaz艂am fajn膮 prac臋, przygarn臋艂am k艂臋bek pe艂en mi艂o艣ci, czyli kotka oraz kupi艂am swoje wymarzone kredki 馃槏 Nowa praca jest moim najwi臋kszym osi膮gni臋ciem, jednak to skuli niej tak rzadko ostatnio udzielam si臋 na blogu. Generalnie jestem zwykle zm臋czona, albo zaj臋ta i przez to zaniedba艂am nie tylko wasze i moje blogi, ale tak偶e mniej rysowa艂am, prawie wcale nie czyta艂am, przesta艂am dba膰 o zdrowie i urod臋. Niewiele spa艂am i ma艂o pi艂am...generalnie zacz臋艂am 偶y膰 tylko prac膮 i niczym innym i to by艂 m贸j b艂膮d馃槥

Dlatego w tym roku 偶ycz臋 sobie wi臋cej czasu dla siebie, wi臋cej wieczor贸w z ksi膮偶k膮 lub ulubionym serialem. Chcia艂abym te偶 regularnie 膰wiczy膰 i si臋 lepiej od偶ywia膰, zacz臋艂am od wczoraj i mam nadziej臋, 偶e w tym wytrwam, trzymajcie za mnie kciuki馃榿

Je偶eli chodzi o bloga to sza艂u oczywi艣cie nie by艂o. Napisa艂am 26 post贸w podczas gdy w 2017 by艂o ich 70! Nie b臋d臋 por贸wnywa膰 wszystkich statystyk, bo to nie ma sensu, szczeg贸lnie 偶e nie mam si臋 czym chwali膰. Chcia艂abym obieca膰, 偶e w tym roku b臋d臋 cz臋艣ciej pisa膰, ale nie jestem tego pewna. W ka偶dym razie na pewno si臋 postaram.

Na koniec przedstawiam Wam ostatnie rysunki roku 2018.

Zaczn臋 od prac, kt贸re powsta艂y bardzo spontanicznie, s膮 w bajkowym stylu i wszystkie nawi膮zuj膮 do serii Harry Potter lub Fantastyczne Zwierz臋ta.

Draco Malfoy (rysowane na podstawie kadru z filmu KLIK, ale przerobione na m贸j styl), wykonane kredkmi 


 "Always", wykonane kredkami


 Bij膮ca Wierzba, wykonane cienkopisem i kredkami


 Minerwa Mcgonagall, rysowana na podstawie zdj臋cia KLIK, przerobiona na m贸j styl, wykonana kredkami


 Nagini, wykonana kredkami


Nast臋pnie przedstawiam Wam rysunki, kt贸re wykona艂am na specjalne zam贸wienie:


Para m艂oda wraz z rodzicami na tle Ustronia, wykonane o艂贸wkiem


 Zdj臋cia przerobione na bajkowy styl, z akcentami Potterowskimi ;) Wykonane kredkami


 Portret bobaska, m贸j pierwszy z 偶yciu, wykonane kredkami

Wykona艂am te偶 dwie kolejne kartki z notatek Newta Skamandera



Ostatnim rysunkiem w roku 2018 by艂 portret Gellerta Grindelwalda, rysowany na podstawie zdj臋cia KLIK, wykonany kredkami

Tak oto dobrn臋艂am do ko艅ca. Mam jeszcze w zanadrzu rysunki do drzewa genealogicznego Ludzi Lodu, ale te pokarz臋 jak b臋d膮 w komplecie;) 
Mam nadziej臋, 偶e dzisiejsza galeria si臋 Wam spodoba艂a i zostawicie jaki艣 艣lad po sobie pod tym postem;) 呕ycz臋 mi艂ego wieczoru, spokojnej niedzieli i lekkiego tygodnia 馃槝

10 komentarzy:

  1. Jak偶e si臋 ciesz臋,:) nie mog艂am si臋 ju偶 doczeka膰 nowego wpisu. :)
    Co do rysunk贸w, s膮 cudne zw艂aszcza ten ostatni, robisz wielkie post臋py :)

    JA te偶 zamierzam zrzuci膰 par臋 kilo do wakacji, 偶eby jako艣 wygl膮da膰 na pla偶y i po prostu 偶eby czu膰 si臋 dobrze i komfortowo we w艂asnej sk贸rze.

    Trzymam za Ciebie kciuki by uda艂o ci si臋 osi膮gn膮膰 zamierzone cele w tym roku i tak偶e aby ten rok obfitowa艂 w same dobre wydarzeni...smutku jest i tak za du偶o na 艣wiecie.

    Ja te偶 musz臋 w ko艅cu przysi膮艣膰 nad blogiem i doda膰 nowy post, bo troch臋 mi si臋 uzbiera艂o nowych prac :)To na rysowanie po艣wi臋ca艂am najwi臋cej czasu ze wszystkich zainteresowa艅.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, ciesz臋 si臋 偶e nadal tu zagl膮dasz mimo, 偶e tak rzadko ostatnio pisa艂am;)
      Powodzenia w rzucaniu zb臋dnych kilogram贸w, czu膰 si臋 komfortowo to bardzo wa偶na sprawa. Mi jak na razie idzie 艣rednio, ale mam nadziej臋, 偶e si臋 za powoli z tym rozkr臋c臋;)
      Czekam na twoje rysunki:)

      Usu艅
  2. Dzi臋kuj臋, r贸wnie偶 偶ycz臋 szcz臋艣cia:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. W ko艅cu jeste艣 :) 偶ycz臋 Ci kocha aby艣 w tym roku mia艂a wi臋cej czasu dla siebie i na wszystkie swoje hobby. Mam nadziej臋 zobaczy膰 wi臋cej wspania艂ych rysunk贸w :)
    Grindelwald wyszed艂 po prostu ob艂臋dnie :D Minerwa i Nagini tez mi si臋 bardzo podobaj膮. Kartki z notatek s膮 ciekawe. Zr贸b ca艂y zeszycik :D Zreszt膮 co ja si臋 rozdrabiam pi臋kne rysunki, moja Potterowa dusza raduje si臋 ogl膮daj膮c je :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, przyda mi si臋:) Bardzo si臋 ciesz臋 si臋, 偶e ci si臋 spodoba艂y rysunki ^^

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 Wam za ka偶dy komentarz:) Je偶eli jeste艣 anonimowy to prosz臋 podpisz si臋 imieniem lub nickiem, b臋dzie nam 艂atwiej konwersowa膰:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...