czwartek, 11 lipca 2019

Inspiracja z okładki - Heike i Vinga z tomu "Demon i Panna"

Dzień dobry wszystkim ^^ Dzisiaj powracam z serią, w której rysuje swoim stylem okładki Sagi o Ludziach Lodu, wzorując się na wydaniu Pol-Nordika. Przedstawiam Wam Hejkego oraz Vingę z okładki tomu "Demon i Panna". 
Zdradzę Wam, że o ile Heikego narysowałam bez problemu, to Vinga niestety kilkakrotnie mi nie wyszła. W pewnym momencie nie umiałam już naprawić jej wizerunku i musiałam ją wyciąć i zacząć od nowa. Stąd ta dziwna kreska w tle xD





Macie pomysł, którą okładkę narysować jako następną?

14 komentarzy:

  1. Great post, love it so much! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/06/elegant-outfit-manzara.html

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sagi..." nigdy nie czytałam, choć wiele o niej słyszałam :) po przejrzeniu zaledwie kilku postów na Twoim blogu mam ochotę lecieć prędko do biblioteki i zabrać się do czytania ;) ;) Podziwiam Twój zapał do rysunków! Widać, że wszystko tworzysz prosto z serca, to wspaniała umiejętność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że czujesz się przekonana do poczytania, daj koniecznie znać jeśli zaczniesz czytań i jakie są twoje odczucia:) Dziękuję za miłe słowa^^

      Usuń
  3. Heike Ci wyszedł wprost wspaniale!! zupełnie jakby żywcem wyjęty z powieści. Vinga zresztą też niczego sobie, jednak to Heike najbardziej zbija z nóg. super byłoby gdyby Twoją następną okładką była "Bestia i Wilki".

    btw, czy to czasem nie Twoje dzieło? :)

    https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/97344de417e2e0f1dd9df8e7a7bdc6ad/5DBCAA31/t51.2885-15/e35/65296896_900508976963916_6126884512016531368_n.jpg?_nc_ht=scontent-atl3-1.cdninstagram.com

    muszę przyznać, że tutaj Vinga wypadła o wiele bardziej korzystnie i ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Nie wiem jeszcze którą okładkę zrobię następną, przyznam że przymierzałam się do Śladów szatana;)
      Tak, ten rysunek jest mój, ale mnie ta Vinga nie pasowała więc ją narysowałam od nowa^^

      Usuń
  4. Twój rysunek lepszy od okładki :D a teraz dajesz Wiosenną ofiarę ^,,^

    OdpowiedzUsuń
  5. Heike wyszedł ci po prostu idealnie. Chciałabym kiedyś zobaczyć okładki SoLL z Twoimi ilustracjami. Na pewno bym kupowała. :) Uwielbiam Twój styl. Jestem nim oczarowana. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...