niedziela, 10 maja 2020

Kilka wypalonych obrazk贸w.

Witam ponownie 馃槉 Dzi臋kuj臋 wszystkim, kt贸rzy przeczytali lub czytaj膮 mojego fanficka, bardzo wiele to dla mnie znaczy 馃挀 W dzisiejszym po艣cie poka偶臋 Wam moje ostatnie prace pirograficzne, czyli wypalone w drewnie. Kilka miesi臋cy temu zam贸wi艂am na Aliexpress zestaw do wypalania, na kt贸ry sk艂ada si臋 pirograf, ko艅c贸wki do wypalarki oraz szablony. Urz膮dzenie posiada wy艣wietlacz oraz opcj臋 ustawiania temperatury. Ca艂kiem fajny sprz臋t, a na pewno lepszy od mojejgo starego pirografu, kt贸ry irytowa艂 mnie s艂ab膮 temperatur膮 oraz d艂ugim czasem nagrzewania. Tak偶e oto moja wypalarka:



Pierwszy obraz, kt贸ry ni膮 wypali艂am to hipogryf na zwyk艂ej sklejce. Niezbyt dobrze wypala si臋 na takim drewnie, ale na wypr贸bowanie jest ok. R贸偶ne ko艅c贸wki pozwalaj膮 uzyska膰 rozmaite efekty, ale ich wymiana jest trudna. Trzeba pos艂ugiwa膰 si臋 kombinerkami i bardzo uwa偶a膰, by si臋 nie poparzy膰.


Nast臋pnie powsta艂y dwie podk艂adki pod kubek. Pierwsza przedstawia herb Hufflepuffu, a druga to mandragora na tle g贸rskiej doliny...czyli troch臋 Harry'ego Pottera i troch臋 Ludzi Lodu, jak zawsze 馃槃




Wypalanie na takich kr膮偶kach jest bardzo przyjemne, ale niestety je艣li s膮 s艂abej jako艣ci, tak jak te, to ci臋偶ko uzyska膰 ciekawy efekt cieniowania, a g艂臋bia koloru nie jest tak du偶a, jak np. wypalanie na prawdziwym kawa艂ku drewna. 

Do tej pory zrobi艂am trzy podk艂adki metod膮 wypalania. Zgredek powsta艂 ju偶 dawno temu, jeszcze star膮 wypalark膮, ale 偶e kr膮偶ek by艂 lepszej jako艣ci, to i efekt jest lepszy, a wypalanie sz艂o g艂adko.


Na koniec zdj臋cie Work in Pregoress.


To by by艂o na tyle, teraz lec臋 ogl膮da膰 ostatni odcinek Tokio Ghoula, jestem podekscytowana馃槅Dzi臋kuj臋 za uwag臋 i do nast臋pnego razu馃槝

8 komentarzy:

  1. Ojej, pi臋kne prace pokazujesz, jestem oczarowana, wspaniale radzisz sobie z wypalaniem! :) efekty s膮 naprawd臋 fantastyczne! podziwiam jak oddajesz szczeg贸艂y i jak piknie cieniujesz! Cuda!

    OdpowiedzUsu艅
  2. o kurcze to jest niezwyk艂e doprawdy :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Przepi臋kne podk艂adki a hipogryf to ju偶 w og贸le czad <3 Doskonale Ci to wychodzi :) Tokio Ghoul jako艣 obejrza艂am do po艂owy i przerwa艂am, nie wiem czemu do tego nie wr贸ci艂am ani nie pami臋tam na czym sko艅czy艂am ;p.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Ja te偶 przerwa艂am ogl膮danie Tokio Ghoul, po jakim艣 czasie do niego wr贸ci艂am i ju偶 polecia艂am z nim do ko艅ca, op艂aca艂o si臋 :)

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 Wam za ka偶dy komentarz:) Je偶eli jeste艣 anonimowy to prosz臋 podpisz si臋 imieniem lub nickiem, b臋dzie nam 艂atwiej konwersowa膰:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...