piątek, 9 października 2020

Wyzwanie Tuszitam dzień 1-7

Cześć😊 Pewnie wiele osób zna październikowe wyzwania zwane Inktober, w których codziennie robi się rysunek tuszem. Mnie nigdy nie korciła ta zabawa, bo po pierwsze tusz nie jest mi jakoś bliski, a po drugie codzienne rysowanie wydawało mi się niemożliwe. Jednak natrafiłam na inną zabawę, która mnie zaciekawiła. Tuszitam polega na dziennym rysowaniu wg podanego poniżej schematu, w dowolnej technice. Wyzwanie organizują na Instagramie: @timidite.art @karo.stopyra @pigmentovo_art @devangari.art @olsikowa @wlasart @oczami.patki @lubtiny @piotrowskarolina

zdjęcie pochodzi z konta organizatowki

Minął już pierwszy tydzień i pomimo natłoku zajęć, jak dotąd udało mi się sprostać zadaniu. Każdy rysunek powstał w czasie nie większym niż godzina i jest na formacie a5. Wybaczcie za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem w późnych godzinach wieczornych...swoją drogą muszę w końcu zainwestować w lepszy aparat 😅

Zapraszam do podsumowania Tuszitam dzień 1 do 7.

Dzień 1 - Lisek

Lisek powstał w tempie ekspresowym, gdyż o tuszitam przeczytałam późno w nocy. Wykonałam go  cienkopisem Micron na podstawie jakiegoś randomowego wzoru tatuażu znalezionego na Pintereście.


Dzień 2 - Grzyby. 

Niewielki widoczek z grzybkami na pierwszym planie. Wykonane farbami akrylowymi. Niewzorowane.


Dzień 3 - Maska

To hasło skojarzyło mi się z filmową maską, więc powstał portret. Wykonane markerami i kredkami na podstawie fotografii z filmu.


Dzień 4 - Paproć

Ta roślina zawsze pasowała mi do świata dinozaurów, które kocham. Jestem mega fanką Jurassic Park a moje ulubione dino to raptory. Na rysunku jest kompostognat, czyli taka mniejsza wersja welocyraptorów;) Wykonane kredkami i markerami. Dinozaur wzorowany na różnych refkach, reszta pomysł własny.


Dzień 5 - Rosa

Tu nie będzie oryginalnie, narysowałam pajęczynę z perłową rosą. Wykonane białym żelopisem i kredką na czarnej kartce. Wzorowane na fotografii.


Dzień 6 - Baśniowy

W mojej głowie powstał jednorożec w klimacie galaxy. Wykonane kredkami, czarnym Markerem i białym żelopisem. Niewzorowane.


Dzień 7 - Ornament.

Tutaj oddałam cześć kotkom, które kocham. Wykonałam cienkopisem Micron. Niewzorowane.


Znacie tą zabawę? Jeśli bierzecie udział, to chętnie zaobserwuje Wasze rysunki na Instagramie. Ja jestem pod @klaudek884. Teraz lecę rysować, bo mam zaległość z wczoraj, miłego weekendu 😚

21 komentarzy:

  1. Piękne obrazki, najbardziej podoba mi się ten z grzybkami na pierwszym planie i oczywiście kotek wykonany cienkopisem (bo tez uwielbiam koty):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje rysunki, a zdecydowanie moim faworytem jest ,,Paproć". Głównym powodem jest prawdopodobnie sam fakt, że jestem miłośniczką dinozaurów od dziecka. Do tej pory pamiętam filmy dokumentalne o dinozaurach, m.in. ,,Ballada o Wielkim Alu". A ten kotek z ostatniego dnia nasunął mi od razu myśl o mojej kolorowance antystresowej z motywami kotów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super poznać miłośniczkę dinozaurów😁 Dziękuję:)

      Usuń
  3. Nie znam tej zabawy ale jest świetna :) Każda twórcza zabawa jest warta wzięcia udziału i chodź za bardzo się do niej nie nadaję, to jestem z nią całym sercem :) Prace piękne, wszystkie zachwycające. Masz wspaniały talent w rękach, nie pierwszy raz to piszę, ale po prostu nie przestajesz zadziwiać swoimi dziełami! Ja naprawdę jestem w twojej twórczości zakochana! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zabawy na pewno rozwijają, jednak bardzo rzadko biorę w nich udział, bo absorbują sporo czasu. Mimo to, jak na razie daje rade:D
      Ogromnie mi miło, dziękuję:)

      Usuń
    2. Oj tak, mimo że nie biorę udziału w takich zabawach to pewna jestem, że czasu pochłaniają sporo :D

      Usuń
  4. Ja po prostu uwielbiam Twoją twórczość <3 wspaniała jest :). Każdy rysunek wyjątkowy. Już jestem ciekawa jak poradzisz sobie z kolejnymi podpunktami :). Powodzenia życzę weny i chęci do rysowania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już niedługo mija kolejny tydzień, ale ten czas leci😆

      Usuń
  5. Wow, wszystkie zdjęcia są fajne! Ze wszystkich najbardziej podobał mi się dinozaur, drugi obrazek to lis. Jesteś kreatywny.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej takiej zabawy ale wydaje się super:**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na bieżąco na IG i zawsze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...