niedziela, 12 września 2021

Woźny Argus Filch - fan art

Cześć wszystkim ❤ Mam nadzieję, że nie znudziły Wam się fan Arty z uniwersum Harry'ego Pottera, bo przychodzę na bloga z kolejnym. Miałam ochotę narysować kogoś brzydkiego i pomarszczonego i padło na znienawidzonego woźnego Hogwartu, Argusa Filch'a 😆 

Rysunek wykonałam kredkami Polychromos Faber-Castell, format a4.


Poniżej kolarz przedstawiający etapy pracy.

Mam nadzieję, że rysunek się spodobał i nie czujecie się znużeni tą tematyką ☺.

Muszę się pochwalić, że udało mi się skończyć w całości moje fanfiction pt. " Dziki pyłek". Jest to opowieść, w której łączę Sagę o Ludziach Lodu oraz serię o Harry'm Potterze. Współczesna dziewczyna należąca do rodu Ludzi Lodu uczy się w Hogwarcie. Od samego początku dzieją się dziwne, podejrzane rzeczy, a główna bohaterka - Villemo, musi stawić czoła niebezpieczeństwu. Magia oparta na "różdżkowych" zaklęciach zetrze się z czarami wywodzącymi się od pradawnych szamanów z dalekiego wschodu.  

Już niedługo na blogu pojawi się nowa zakładka z tym opowiadaniem, mam nadzieję, że kogoś zaciekawi 😁

Życzę przyjemnej niedzieli i spokojnego tygodnia 😘

50 komentarzy:

  1. Jak zwykle profesjonalnie wykonany obrazek. Również życzę udanego nowego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek! Tematyka co prawda mnie nie kręci, ale rysunek podziwiam, bo jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba i tematyka, i rysunek :) Perfekcyjnie oddałaś wizerunek Filcha granego przez jednego z bardziej charakterystycznych aktorów <3 Bardzo Ci ładnie wyszedł i namawiam do kontynuacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Jak zwykle nie znam postaci, bo nie czytuje tych książek, ale rysunek świetny jak zwykle ;) Kojarzy mi się z jakimś zapuszczonym starym człowiekiem, który przesiaduje całymi latami w domu i nigdzie nie wychodzi a jedynym jego zajęciem jest obserwacja ludzi przez okna i snucie podejrzanych intryg :D Fajnie, że rysujesz też mężczyzn, wszędzie kobiety i już mnie to zaczęło męczyć, sama się staram przestawić na tą tematykę. Na razie za modela mam męża :D
    A Twoje opowiadanie zapowiada się intrygująco :) chociaż ja nie czytam wcale książek związanych z magią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisałaś go całkiem poprawnie, bardzo dobre skojarzenie:) Dziękuję serdecznie:)

      Usuń
    2. To znaczy, że dobrze go odwzorowałaś, że nawet ludzie tacy jak ja co nic o tym nie wiedzą, mają takie skojarzenia zgodne z prawdą ;)

      Usuń
  5. Człowiek brzydki, ale pięknie narysowany ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam szczegóły :) niesamowite, że chce Ci się rysować tych mniej "ładnych" bohaterów;) tematyka Harry'ego Pottera nie znudzi mi się; jestem fanką tej serii :)
    Ojej, jak fajnie, że Ci się chce (I masz czas!) pisać fan fiction:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie rysuje się charakterystycznego postecie:) Dziękuję:)

      Usuń
  7. Co prawda fanka Pottera nigdy nie bylam ale twoje rysunki bardzo mi sie podobaja, sa rewelacyjne. Dzialaj i wrzucaj ile wlezie bede sledzic. Slyszalas moze o nowych kredkach Kalour 180 kolorow za 215 zl? Maja super opinie, kusza mnie niesamowicie, ale teraz kasy nie mam. Poki co korzystam z moich kredek akwarelowych Derwenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Słyszałam o tych kredkach, miałam je nawet w koszyku, ale się rozmyśliłam, przypominając sobie, że miałam oszczędzać xD

      Usuń
  8. Cześć! Przede wszystkim bardzo dziękuję, za przemiły komentarz, który ostatni zostawiłaś u mnie ;) Co do fanartów, to te z Harrego Pottera się nigdy nie znudzą. Ten Pan Filch wygląda cudownie. Masz naprawdę talent! Co do Twojego opowiadania, to ja może nie za często czytam takie na blogach, ale kto wie może się przekonam!
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, widać wszystkie emocje na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Znudzić się? Kochana! Ja z utęsknieniem czekam na każdy kolejny fanart :) Uwielbiam twoje rysunki, są piękne i takie żywe :) Ta praca również zachwyca, wygląda świetnie :) Już nie mogę się doczekać twojego opowiadania! Bardzo chętnie będę je czytać :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Tematyka Potterowa mi akurat to się nigdy nie znudzi, więc możesz wstawiać rysunki na okrągło :D Filch świetnie Ci wszedł <3 Rysunke świetnie go oddaje :D. Opowiadanie bardzo chętnie przeczytam <3 A do "Jestem wybrana" jeszcze wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ Oczywiście wrócę do tego ff, ale muszę zrobić sobie z nim przerwę 😊

      Usuń
  12. Super! Chciałabym choć w połowie tak rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!

    Have a great day!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło całkiem fajnie :) Jakiego zestawu Polychromosów używasz? Ja mam ten malutki, 24, ale do portretów średnio mi pasuje, mało "ludzkie" kolory ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mam zestaw 72 kredek, ale też mało jest cielistych, powiedziałabym nawet, że jest tylko jeden :(

      Usuń
  15. Bardzo klimatyczny rysunek :) Podoba mi się bardzo, że jest to tematyka Harrego Pottera :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no, cudnie wyszedł.
    Jestem pod wrażeniem wykonania i całej pracy no i efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem twojego talentu!
    Piękny!!
    Czekam z niecierpliwością na więcej 😊
    Pozdrawiam cieplutko xoxo

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle profesjonalnie wykonany obrazek. Również życzę udanego nowego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurde, jakie podobieństwo!
    Jestem pod wrażeniem :) Naprawdę przecudownie Ci to wyszło :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny rysunek. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...