sobota, 14 maja 2022

Nataniel i Tamlin - ilustracja do tomu "Więźniowie Czasu"

Witajcie kochani ❤ Nie minęło wiele czasu, a  powstała kolejna ilustracja do 40 tomu Sagi o Ludziach Lodu pt. "Więźniowie czasu". Jak się okazało część ta, mocno oddziałała na moją wyobraźnię, czego wcześniej jakoś nie zauważyłam. To jest właśnie wspaniałe w książkach, że czytając je po raz kolejny w odstępie czasu, inaczej je odbieramy, inaczej przeżywamy i inaczej rozumiemy 😊

Wracając do tematu posta, przedstawiam Wam rysunek ukazujący Nataniela i Tamlina, uciekających przed Tengelem Złym. Jestem ogromną fanką Demona Nocy, więc z przyjemnością czytałam ten fragment, w którym nieoczekiwanie się pojawił ❤


Prócz tego, tak jak zapowiadałam, narysowałam Tovę i Gabriela, a to oznacza, że lada chwila zakończę swoje drzewo genealogiczne. Jestem niezwykle tym podekscytowana, gdyż od mojego pierwszego rysunku z tej serii minęło 5 lat ❤️💪 



Mam dzisiaj bardzo leniwy dzień, więc kończę szybciutko tego posta i życzę Wam energii i zdrowia ❤🙏 Do następnego 😘


18 komentarzy:

  1. Przepiękne ilustracje. Zachwycam się każdą z nich. Muszę od mamy pożyczyć Sagę i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. super oddałaś rysy tych postaci:) tak właśnie je sobie wyobrażałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. postacie z tej sagi o ludziach lodu jak żywe. Te oczy i włosy no trzeba mieć wrodzony talent, żeby tak rysować ✏

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję, mi ostatnio też brak energii wiecej z pewnoscią mi się przyda.
    Przesyłam dużo dobrej energii od siebie, milego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Piękne są twoje ilustracje, naprawdę widać ze wkładasz w nie wiele serca! Zawsze podobały mi się twoje rysunki, są mega inspirujące! Piękne dzieła!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie się z Tobą zgadzam, ilekroć bym nie wracała do jakiejś książki, to za każdym razem wyciągam z niej coś innego. I to jest niesamowite! Co do Sagi Lodu, to niestety nie czytałam, ale te rysunki, są prześliczne. Jakbym miała wybrać, to powiedziałabym, że ten ostatni jest najpiękniejszy!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu nasze ulubione książki pozostają w nas wiecznie żywe, a my wciąż przeżywamy przygody na nowo:) Dziękuję 😊

      Usuń
  7. Przepiękne rysunki, za każdym razem u Ciebie jestem po prostu zachwycona. W pierwszej ilustracji to już w ogóle się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno w Twoich pracach plastycznych jak i pisaniu opowiadania czuć, że to co robisz sprawia Ci mnóstwo frajdy... :) super !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...