niedziela, 15 stycznia 2023

Ogłoszenie ❤️

Cześć wszystkim ❤️ Przychodzę dosłownie na chwilkę, by ogłosić, że skończyłam pisać moje funfiction pt. " Dziki Pyłek". Całość znajdziecie w zakładce TUTAJ, więc serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych. Mam nadzieję, że komuś się spodoba, będę bardzo wdzięczna za komentarz pod fanfiction, to wiele dla mnie znaczy🙏

Dla przypomnienia:

Tytuł fanfiction: Dziki Pyłek

Akcja dzieje się w 2017 roku, najpierw w Bergen (Norwegia), a potem w Anglii (głównie w Hogwarcie).

Główną bohaterką jest 16-letnia Villemo, która kierując się swoim dziwnym snem postanawia zdawać do Szkoły Magii Czarodziejstwa Hogwart. Szybko okaże się, że nauka tam wcale nie jest taka prosta, a zdobycie zaufanych kolegów i koleżanek jeszcze trudniejsze. Jak jej naturalne magiczne zdolności wypadną na tle uczących się młodych czarodziejów? Kto okaże się godny zaufania, a kto stanie się śmiertelnym wrogiem? Wreszcie jaka groza czai się w pobliżu Hogwartu i jaki to ma związek z Ludźmi Lodu?

Uwaga. Nie jest to opowiadanie dla dzieci, niektóre sceny mogą uchodzić za brutalne.

***

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak dokończyć fanfiction "Jestem Patricia", problem w tym, że nie pamiętam, jaki wymyśliłam plan zdarzeń, więc muszę zrobić go od nowa😅

Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim spokojnego tygodnia❤

25 komentarzy:

  1. ciekawe że niektóre decyzje zaczynają sie od snu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ciekawego pomysłu i życzę owocnej pracy nad kolejnymi utworami literackimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba ten Dziki Pyłek:D chętnie bym całość przeczytała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest już całość:)

      Usuń
    2. podczytuję w wolnej chwili:D jestem na świstoklilku xd:)

      Usuń
    3. Wspaniałe, bardzo dziękuję 😊

      Usuń
  4. Muszę koniecznie przeczytać całość jak znajdę więcej czasu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam nieco pobieżnie i podoba mi się- jeszcze dziś przeczytam dokładniej całość 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię:) pisanie wymaga wiele czasu i zaangażowania:) ale na pewno przynosi wiele satysfakcji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Serdecznie gratuluję! Ja nadal ani jednego swojego opowiadania nie mogę skończyć, jakoś mi to kiepsko idzie. Gdy chodziłam do szkoły pisało mi się jakoś płynniej... teraz chyba brakuje mi czasu albo dawnej wyobraźni... może kiedyś mi się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Klauduś :) bardzo się cieszę i gratuluję. Pamiętam to i chętnie dokończę. Podobało mi się 😍😍😍

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  9. Działaj w temacie. Pozdrawiam, gratuluję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też pisałam, nawet mam książkę w oprawce ale nigdy nie wydaną. A może też wplotę kiedyś w bloga pewną historię... kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że coś napisałaś. Powinnaś wysłać do jakieś wydawnictwa 🙂
    Ja zawsze chciałam napisać książkę, ale czasu ciągle brakuje 😉
    W wolnej chwili postaram się przeczytać co tam stworzyłaś ♥️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super <3 W wolnej chwili przeczytam od początku dla przypomnienia sobie całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...