czwartek, 9 sierpnia 2012

Ellen Skogsrud z Ludzi Lodu



Ellen Skogsrud z Ludzi Lodu
1938
mąż: Nataniel

  Ellen to z pozoru zwyczajna kobieta, o przeciętnej urodzie, ale dobroci w oczach i uśmiechu. dziewczynę poznajemy jako świeżo upieczoną maturzystkę, która chce znaleźć pracę, aby dorobić sobie podczas wakacji. Przyjmuje ofertę recepcjonistki w pewnym starym zajeździe, jednak szybko się okazuje, że praca nie będzie taka łatwa jak się na początku wydawało. Ellen dowiaduje się, że w zajeździe znajdują się tajemnicze drzwi, których nie da się otworzyć, a w których sto lat temu zmarł z rozpaczy pewien szlachcic. Ellen nie uwierzyłaby w historię nawiedzonego miejsca, gdyby pewnej nocy zmarły przed wiekiem szlachcic, nie próbował dostać się do pokoju dziewczyny. Ellen jest przerażona do szaleństwa, mimo, że już kiedyś w dzieciństwie przeżyła podobną historię. Okazuje się, że nie przypadkowo dziewczynę spotykają takie tajemnicze przygody. Tą zagadkę pomaga jej rozwiązać nie dawno poznany, intrygujący mężczyzna- Nataniel, który odkrywa w Ellen zdolność do przyciągania zmarłych istot potrzebujących pomocy. Dziewczyna zdradza Natanielowi szczegóły ze swojego życia i oboje odkrywają, że niezwykłe zdolności Ellen można łatwo wytłumaczyć jej pochodzeniem...:)



9 komentarzy:

  1. Domyśliłam się, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pochłaniałam Sagę o Ludziach lodu przed maturą! Podziwiam Twoją pasję... ja niestety przez egzaminy zatrzymałam się na 11 tomie... a potem jakoś zostawiłam cały zbiór... chyba pora sobie coś przypomnieć zwłaszcza, że został mi jeszcze miesiąc próżnowania przez rozpoczęciem semestru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebezpiecznie jest czytać te książki przed zaliczeniami:P Ja także czytałam przed maturą, ale to dlatego, że miałam m.in. o SoLL ustny z polskiego:)Jeszcze tyyyle ciekawych tomów przed tobą!:)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z przedstawianiem krok po kroku jak tworzysz obrazki :)
    Jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wpadłam na to oglądając tutoriale rysunkowe, strasznie mi się to spodobało:)

      Usuń
  4. Ona nie zginęła w tomie 43

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...