piątek, 28 września 2012

Saga- Królowa Czarnych Sal

  Ostatnio zaczęły mnie interesować inne pędzle w Photoshopie niż podstawowe i tak odkryłam (może trochę późno) efekt blasku, oraz pędzel przypominający świetlistą nitkę. Chciała się tym trochę pobawić, a przy okazji narysować coś związanego z SoLL. Tak więc dzisiaj prezentuje wam sagę, jako królową na Czarnych Salach. Dużo frajdy sprawiło mi projektowanie jej sukienki, oraz biżuterii (która jest banalna, ale moim zdaniem efektowna:)). Niestety totalnie nie wyszły mi dłonie, próbowałam je poprawiać sto tysięcy razy i nadal było kiepsko, więc już zostały takie jakie są:P Rysunek pierwotnie pokazywał jej całą postać, ale ostatecznie ucięłam dolny fragment bo był chyba zbyt skromny jak na królową:P



9 komentarzy:

  1. Ładna praca :)
    Dłonie wyszły Ci bardzo ładnie, sukienka, biżuteria też ekstra, jedynie twarz mi się nie za bardzo podoba - szyja jest nienaturalnie długa no i nos sprawia wrażenia płaskiej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ma płaską twarz, dopiero teraz to widzę (często tak mam, że jak ktoś mi coś powie to to widzę, a tak to nie:). Dzięki:)

      Usuń
  2. Stać Cię na więcej, popracuj nad anatomią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym rysunku skupiłam się na odkrywaniu tych nowych pędzli, sukience i biżuterii, a rysowanie jej ciała, trochę ,mnie męczyło, nie wiem czemu...ale masz rację, chyba muszę zrobić sobie przerwę, i poczekać na wenę, a nie rysować na chama:)

      Usuń
  3. Tak.. to troszkę gorszy rysunek, co nie znaczy, że zły. Myślę, że wszystko psuje brak propocji między szyją, a twarzą. Reszta jest bardzo starannie i ładnie narysowana. Jescze jedna sprawa... w Czarnych Salach przeważały kolory czarny i złoty. Jednak Twoje tło także pięknie pasuje do Czarnych Sal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham sagę o ludziach lodu i muszę przyznać, że podbiłaś moje serce tymi rysunkami ;) Postaci chyba każdy wyobraża sobie inaczej i dzięki temu te książki są niezwykłe. Przeglądam Twój blog i widzę, że rysujesz konkretne osoby, a co będzie dalej? Będziesz rysowała jakieś scenki? Okładki do książek? Jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wybacz, doszłam już do scenek :) Niesamowite są. Masz talent, szczególnie Ingrid ładnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle części i bohaterów, że pole do popisu jest spore:) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  6. Saga to jedna z moich ulubionych postaci w tej sadze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...