czwartek, 6 września 2012

Uwaga, wielkie zaproszenie dla fanów SoLL!

   Kochani, dostałam wczoraj radosną wiadomość od koleżanki, że powstało nowe forum na temat Sagi o Ludziach Lodu:) Ogromnie mnie to ucieszyło, ponieważ jak niektórzy wiedzą, usunięto Socjum, na którym znajdowało się największe forum fanów Sagi o Ludziach Lodu, a to nowo powstałe forum ma być próbą odnowienia tego, co utraciliśmy. Od razu tam weszłam się zarejestrować, bo wierzę, że może to być początek czegoś wielkiego! Wiadomo jednak, że na to potrzeba czasu i naszej aktywności, a więc jeśli ktoś ma ochotę, niech zapozna się z tą stroną:)

(baner z ww. społeczności, autor- Saga)


5 komentarzy:

  1. :):) próbuje znaleźć inne osoby co były na socjum, ale niestety większość miała pospolite nicki, a nazwisk niestety nie znam :( Villję znalazłam jeszcze na innym forum, zaraz do niej napisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam odnaleźć Norwennę, ale nie umiem:/

      Usuń
  2. hehe Klaudek dzięki, że o mnie pomyślałaś :)
    Z dobrych kilkanaście godzin siedzę już nad forum, żeby w miarę wyglądało, ale w miarę czasu myślę, że się rozrośnie, jak będą oczywiście chętni, bo w pojedynkę wiadomo forum zginie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe:D
    Właśnie z powodu tego, że takie forum musi zabierać kupę czasu, nie zdecydowałam się na tworzenie jakiegokolwiek:/ W każdym razie wystrój stworzyłaś już na sam początek piękny, jest bardzo sagowo:) Porozsyłam linki, mam nadzieję, że forum rozkwitnie, powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się na forum...
    Jakoś idzie rozkrecanie.
    Ja też się postaram pomóc w zapraszaniu ludzi.
    Kociooka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...