poniedziałek, 29 października 2012

Nasze opinie- aktualizacja

  Jako, że sporo osób odpowiedziało na "Nasze Opinie dotyczące SoLL" i zaproponowało własne pytanie, aktualizuje "Nasze Opinię"sumując wszystkie pytania, tak aby było przejrzyście dla tych, którzy chcą się jeszcze wypowiedzieć:)

Edit: Gapa ze mnie, oczywiście zasady są takie, żeby odpowiedzieć na poniższe pytania a następnie dodać jedno swoje.


1. Kiedy pierwszy raz spotkałaś/eś się z SoLL?
2. Twój ulubiony tom Sagi?
3. Tom który najmniej ci się podobał?
4. Jaki jest twój ulubiony bohater?
5. Która historia miłosna najbardziej ci się podobała?
6. Z którym z bohaterów Sagi najbardziej się utożsamiasz?
7. Gdybyś miał/a coś zmienić w SoLL, to co by to było?
8. Którym bohaterem chciał(a)byś być?
9. Którego bohatera najmniej lubiłaś/eś?
(Pomijając Tengela Złego itp.)
10. Co podobało się Tobie najbardziej w SoLL? (nie chodzi tu o postać : P)
11.Jeśli miała by być jakaś dodatkowa książka, o czym mogła by ona być.? :D
12. Na jakiej scenie się najbardziej wzruszyliście?
13. Gdybyście mogli przenosić się w czasie i przestrzeni, to do której epoki chcielibyście trafić i w jakich wydarzeniach z życia Ludzi Lodu wziąć udział?


Oprócz tego chce napisać, że jestem w trakcie rysowania Halkatly w PS i za niedługo ja wstawię, o ile uporam się z jej włosami, które jak na razie nie chcą mnie słuchać:/ Aby udowodnić, że nie spoczęłam na laurach wrzucę mały fragment rysunku:)




10 komentarzy:

  1. Hmm... i cała zabawa polega na tym, żeby tutaj odpowiedzieć na te pytania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to jest kontynuacja tej zabawy -----> http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2012/08/nasze-opinie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pierwszy raz zetknęłam się w podstawówce, koleżanki opowiadały, jakie to wspaniałe jest. Mnie jakoś ciężko było przekonać, zbyt poważna tematyka jak na ten wiek. Przeczytałam pierwszy tom (właściwie to trzeci tom) dopiero, kiedy byłam w drugiej klasie Liceum.

    2. Ulubiony tom? Każdy był ciekawy na swój sposób. Chyba najbardziej lubiłam opowieści o Villemo także mój ulubiony tom to jej ucieczka i poszukiwania Dominika :) To chyba był 12 Gorączka

    3. Zdecydowanie 9-ka Samotny. Wymęczyłam dosłownie...

    4. Zawsze Sol była moją ulubioną bohaterką, teraz chyba Villemo :)

    5. Mam dwie pary: Villemo i Dominik, Vinga i Heike

    6. Czy ja wiem? Utożsamiałam się z Sol, ale chyba nie mam aż tak bojowego charakteru jak ona ;)

    7. Uhmm... nie miałabym odwagi czegokolwiek zmienić :D

    8. Ingrid :) Sol zbyt krótko żyła.

    9. Nie lubiłam Mety o_O i na nerwach grała mi też Irmelin...

    10. Podoba mi się, że do Sagi jest tak łatwo wrócić. Niektórych książek nie mam ochoty czytać drugi raz, w przypadku sagi jest odwrotnie.

    11. Chciałabym szczegółowo poznać losy niektórych bohaterów. Sandemo pomijała mniej "szczególne" postaci. Jeśli się nie mylę, to np. o Lenie Paladin było mało (jeśli nie, to mnie popraw, nie wszystko dobrze pamiętam ;))

    12. Villemo i Dominik i ich pierwsze zbliżenie (wiadomo gdzie!) :D

    13. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale chyba początki, czyli chciałabym dorostać obok Tengela Dobrego i Silje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Tytuł pierwszy raz przeczytałam na jakimś forum, ale wtedy wydawało mi się, że to nie moje klimaty. Potem na studiach w mieszkaniu studenckim były dwa tomy należące do właścicieli, 4 i 30, więc zaczęłam od 4.

    2. 1-3, 9, 30.

    3. Te ostatnie.

    4. Marco ♥, Tova, Villemo, Heike

    5. Villemo i Dominik, Heike i Vinga

    6. Tova

    7. Marco został by mężem Tiili xD

    8. Tovą lub Marco

    9. Sunnivę Młodszą, męża Liv, Tronda, Branda, Kolgrima, Ulvara

    10. To, że historia dzieje się na przestrzeni wieków i można się wiele rzeczy dowiedzieć o życiu codziennym zwykłych ludzi.

    11. O małżeństwie Marco i Tiili xD

    12. W tomie "Samotny", nie pamiętam konkretnej sceny i [spoiler] gdy Heike umierał [/spioler]

    13. Wtedy gdy Marco był młody, nie pamiętam, jaka to epoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Rok 2007.
    2. 8, 22, 36, ale tak naprawdę jest ich wiele :)
    3. Samotny
    4.Heike! A bohaterka Tula.
    5.Heike i Vinga
    6. z Tulą
    7.Zakończenie. Chciałabym, aby Margit przynajmniej napisała, że wszyscy z Ludzi Lodu spotykają się razem po śmierci.
    8. Hmmm Vingą (ze wzgl na heike'go :D) lub Tulą.
    9. Ulvara.
    10. Kocham SoLL za wiele. Np za to, że tak bardzo przy niej dojrzałam, że tak przywiązałam się do bohaterów, że przez sagę prowadzę mój kochany blog :D. Naprawdę jest wiele powodów.
    11. O spotkaniu wszystkich Ludzi Lodu w Czarnych Salach.
    12. Na opisach śmierci Vilemo, Vingi, Heike'go. Na końcu tomu "Magiczny Księżyc". Bardzo wzruszyłam sie też po zamknięciu ostatniego tomu. Nie mogłam uświadomoć sobie, że to już koniec.
    13. To czasów, kiedy Heike wracał z południa do Norwegii. Uwiodłabym go przed Vingą :D
    Super pytania!
    Pozdrawiam
    Cecile

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.W wieku 10 lat... Tata kazał czytać mi ją za kare, nigdy nie lubiłam czytać. Ale potem gorzko tego pożałował, nie robiłam kompletnie nic innego tylko czytałam..:D

    2. ,,Anioł o czarnych skrzydłach'' kocham ten tom bo kocham bohaterkę...Tule.♥

    3. ,,Miasto strachu'' To jedyny tom który odstawiłam w połowie.

    4. Tula..! Kocham te żywiołowa dziewczynę..!

    5.Anny Mari i Kola. To był najpiękniejszy romans jaki czytałam..!

    6. Tu zacytuje odpowiedź z mojego profilu na: ludzielodu.mixxt.pl
    ,,Tula. Sol.Vinga. Anna Maria. Gunilla. Hilda. Silje. Ingrid. i Halkatla w jednym... Jestem tak dziwną osoba, że sama się gubię.:D Czasami niczego się nie boje i jestem pełna energi jak Tula, Sol, Ingrid i Halkatla. A czasami mam takie dni, że do bólu jestem spokojna i opanowana jak Anna Maria, Gunilla, Silje i Hilda..:P Ale wydaje mi się, że najbardziej przypominam Vinge, ona tez była zmienna..:)''

    7. Zakończenie..! I to bardzo. I wybranego, u mnie była by to kobieta..:D

    8. Tulą..! Lub ewętualnie Sagą. Ona miała fajnego faceta..:D

    9. Strasznie denerwowała mnie Shira... Nie mam pojęcia czemu..:/

    10. Niektóre wątki miłosne..:D I oczywiście mistyka..:D

    11. O życiu w czarnych Salach... A niby o czym innym..? :D

    12. Śmierć Silje i Tengela... Ale to chyba wszyscy. Puźniej przyzwyczaiłam się do śmierci bohaterów...

    13. W fazie końcowej..:D Bardzo zazdrościłam temu facetowi Tovy..:D Chciała bym im towarzyszyć do samego końca..:D Albo do czasów Tuli..!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Z dwa miesiące temu nudziłam się w zimowy wiecór i mama przyniosła mi jedną ze swoich 20-letnich książek to było " Zauroczenie" ;*
    2. Myślę że Zauroczenie choć było ich z jeszcze 20 ;P
    3. Było parę mniej ciekawych ale nie wybrałam najgorszej
    4. Silje, TD, Sol, Halkatla, Villemo, Anna Maria Simon, Saga
    5. Silje i TD, Villemo i ES, Anna Maria i Kol Simon, Saga i Lucyfer ;*
    6. Myślę że Villemo ale nie jestem nawet w 1 % tak ładna jak ją Sb wyobrażam
    7. Podobają mi się romansidła więc więcej tęsknoty, miłości i zrozumienia między bohaterami
    8. Myślę że Sol ;* lub Silje, Villemo i Halkatla
    9. Pierwszej żony Henninga NIE TRAWIĘ JEJ !
    10. Tych przeciągających się spotkań np. Anny Mari Gunilii i Arva ;/
    11. Historii Sol (choć wiem że jest w Sadze o Królestwie Światła to brak mi jej w SOLL)
    12. Na śmierci Silje i Tangele Dobrego, śmierci Sol i paru innych :'(
    13. Chyba XIII (Targenor) XIV (Halkatla) XVI Silje, Tangel D i SOL
    Chciała bym pomóc Silje i TD, Sol i Halkatli i móc zobaczyć Targenora ;***

    Sorkens za błędy w imionach ale nie umiem pisać takich trudnych imion z pamięci ;/ KOCHAM SOLL

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. 2011 r.
    2. Pierwsze 3, książki o Dominiku i Heike
    3. Ostatnie tomy
    4. Tengel Dobry, Wędrowiec w Mroku, Sol, Tarjei, Dominik,Ingrid, Heike, Marco
    5. Vanja i Tamlin, Saga i Lucyfer, Tengel i Silje, Dominik i Villemo, Heike i Vinga
    6. Ingrid
    7. Wszyscy Ludzie Lodu stali by się czarnymi aniołami i zostali ze sb na zawsze
    8. Ingrid
    9. Heminga ZW, Tory (matki Elisabeth), Sunniwy Młodszej, Kolgrima, Ulvara, 1 męża Liv, 1 żony Henninga, Irmelin
    10. magia, która jest w książce i sprawia, że nie można się od niej oderwać
    11. o życiu w czarnych salach
    12. samobójstwo Tengela i Silje, śmierć Sol, Tarjeia, Arego, Dominika i Villemo, Vingi i Heike
    14. Wędrowca albo Tengela Dobrego

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. W gimnazjum
    2. Początkowe tomy z życia Tengela i Silje, Grzech śmiertelny, Córka hycla, Samotny- ze względu na końcówkę, Zemsta,Ślady szatana, Ostatni rycerz, Ogród śmierci, Dom upiorów, Martwe Wrzosy, dalej jeszcze nie przeczytałam, ale myślę, że któraś z tych.
    3. Powiem, że te z Villemo i Ingrid w młodości
    4. Silje i TD, Cecylia i Alexander, Mikael, Gabrielę w podeszłym wieku, Mattiasa i Hildę, Tristan, Mara- nie wiem czemu, Elisabeth i Anna Maria i Kol <3 póki co tyle
    5. Cecylia i Alexander i Anna Maria z Kolem
    6. Myślę, że z połączeniem Anny Marii, Cecylii i Elisabeth
    7. Lepsze opisanie niektórych pominiętych bohaterów.
    8. Cecylią
    9. Sunnivy. Vendela i póki co Eskila
    10. ciekawe wątki i zwroty akcji
    11. o życiu pośmiertnym członków Ludzi Lodu, np. o Tarjeim i Mikaelu
    12. to mam 2: śmierć TD i Silje, scena śmierci Vilemo- chociaż za nią nie przepadałam
    13. W XVII wieku, by powkurzać tego irytującego bachora Kolgrima

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...