wtorek, 4 grudnia 2012

Triquetra

Triquetra
(łac. trzy narożniki)






  Symbolizuje połączenie i nierozerwalność trzech elementów. Można ją interpretować na wiele sposobów:
- wskazuje na złożoność natury człowieka, która składa się z duszy, serca i umysłu, lub analogicznie ciała, umysłu i uczuć, cielesności, psychiczności i duchowości. Jakkolwiek byśmy nie nazwali tych czynników składają się one na nas samych i bez jakiegokolwiek z nich, nie moglibyśmy poprawnie funkcjonować. 
- wskazuje na łączność ziemi, nieba i świata podziemi
- w chrześcijaństwie symbol trój jednego boga, czyli Trójcy Świętej

Symbol trójjedności występował w wielu systemach religijnych: naturalistycznych, animistycznych, religiach politeistycznych, przedchrześcijańskich, aż do religii chrześcijańskiej. Jest jednym z najstarszych symboli ludzkości.

Triquetra została użyta w filmie "Czarodziejki" jako znak jedności trzech czarownic. Każda z osobna jest słaba, a wszystkie razem maja potężna moc.



Zaklęcie pomagające zdobyć pieniądze:


Jeżeli ktoś chce spróbować to musi poczekać, bo obecnie księżyca ubywa, od 14 grudnia będzie przybywać, czwartek to 20 grudnia, wtedy należy wypowiedzieć zaklęcie. Jeszcze wam o nim przypomnę:)

9 komentarzy:

  1. Wiesz? Uwielbiam Twoje krótkie notki ;) Krótko i na temat, bez zbędnego gadania. Chciałabym mieć taką umiejętność. Znak chyba kiedyś już rzucił mi się w oczy, ale nie mam pewności. Kiedyś się takimi znakami interesowałam, ale wtedy jakoś przypadła mi do gustu ankh i nosiłam go długo, długo :) Chyba do niego powrócę, bo dobrze mi służył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym znakiem do opisania, może być właśnie ankh, sama chętnie dowiem się co on oznacza:)

      Usuń
  2. Jak studiowałam to często wpadałam się ogrzać do Hali Targowej w przerwie miedzy zajęciami. Jet tam jedno stoisko z egzotycznymi fidrygałkami, m.in. cała tablica z wszelakiej maści zawieszkami-znakami, a do każdego dołączony jest opis. Chyba z sentymentu znów się tam wybiorę i je obie przestudiuję, a może nawet jakiś nabędę? Kiedyś nie miałam odwagi obnosić się z czym takim, ale teraz mi to lotto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim jednym talizmanem, który kiedykolwiek nosiłam była mandragora, niestety każde srebro, które zakładam strasznie szybko czernienie i tak też było z wisiorkiem. muszę kupić sobie kiedyś złotą alraunę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy że tę srebrną przeczyścisz pastą do zębów z sodą raz na jakiś czas, albo ograniczysz zastosowanie kosmetyków z siarką lub spożycie produktów które ją zawierają. Poza tym lekko pożółkłe srebro ma swój nieodparty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. siemanko ludziska :D http://saga-o-ludziach-lodu-47.pl.tl/SoLL.htm polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaklęcie przywołujące pieniądze nie działa;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...