niedziela, 20 października 2013

Błędny Ognik

  Wczoraj przeczytałam po długiej przerwie 6 tom Sagi o Czarnoksiężniku. Tom zainspirował mnie do stworzenia grafiki przedstawiającej Błędnego Ognika.

  Na niebezpiecznych bagnach, które Dolg, syn Móriego musiał przemierzyć w poszukiwaniu tajemniczego kamienia, okazują się ludziom niebieskie płomyki. Nazywane są Błędnymi Ognikami ponieważ ludzie wierzą, iż sprowadzają one wędrowców na manowce, aby potopili się w bagnach. Dolg jednak był przez nie wyczekiwany, dlatego pomagały mu omijać niebezpieczne miejsca, aby mógł wypełnić misję i uwolnić te tajemnicze istoty. Dzięki magicznemu kamieniowi mogły się na powrót stać, tym czym były zanim stały się migotliwymi ognikami unoszącymi się nad bagienną taflą...


4 komentarze:

  1. :O
    Tak, tak, tak! Dokładnie tak wyobrażałam sobie Błędne Ogniki! Idealnie ujęłaś ten klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, Boże. Aż mnie naszło, żeby przeczytać SoLL od nowa... c:
    Świetne rysunki! Nie wiem czy przeoczyłam, czy nie rysowałaś jeszcze Linde - Lou?
    I też uwielbiam Tamlina! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam ochotę ponownie ja czytać hehe, czy już nigdy nie będę czytać nic innego?:P Linde-Lou rysowałam razem z Christą. Znajdziesz w "Bohaterowie":)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...