środa, 16 października 2013

Lot na Blocksberg

  Witam wszystkich Sagomaniaków po baaardzo długiej przerwie. Ostatnie miesiące były dla mnie dosyć trudne, spędziłam sporo czasu z dzieckiem w szpitalu i moje dni opierały się głównie na lekarzach, lekach i badaniach. Niestety zabrakło mi czasu na rysowanie. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się coś jeszcze narysować, chociaż niestety nie jestem zbyt optymistycznie nastawiona:/ Mam nadzieje, że mimo to będziecie mnie nadal odwiedzać, bo będę się starać podtrzymywać bloga przy życiu jak tylko mogę:) Pamiętajcie, że NIGDY go nie porzucę, chodzby nie wiem co!;)

   Dzisiaj skończyłam dosyć prosty rysunek przedstawiający jeden z moich ulubionych wątków tomu "Otchłań". Pamiętacie jak wyglądało przygotowanie Sol do lotu na Blocksberg? Na rysunku zabrakło elementu maści, którą należy posmarować kij, oraz nefralgiczne punkty na ciele...ale to już taki drobiazg do uzupełnienia przez waszą wybraźnie;)



Aha, jak wam się podoba wystruj dotyczący Wybranych? Niestety mam braki w rysunkach tych szczególnych bohaterów, stąd do baneru zaczerpnięte obrazki z internetu...

10 komentarzy:

  1. Z całego serca życzę wszystkiego najlepszego Twojej pociesze! Niech szybko wraca do zdrowia! Nie przejmuj się tym, że na Twoim blogu będzie się działo mniej niż dotychczas. Myślę, że każdy to zrozumie;) Bardzo podoba mi się nowy wystrój:) A Sol jest śliczna. :)

    Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby wszystko skończyło się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, aby Twoja Kruszyna szybko wróciła do zdrowia! Będzie dobrze, wszyscy będziemy trzymać za Was kciuki.

    Śliczny obrazek, jak zawsze zresztą. Bardzo podoba mi się nowy wystrój bloga, choć poprzedni był bardziej w klimatach SoLL;) Buziaki Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Saro, mi też poprzedni się bardziej podobał, był mroczniejszy, a lubie takie klimaty. Jednak miałam ochotę już na odmianę:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny obrazek, jak wszystkie inne na Twoim blogu. Idealnie odwzorowałaś ten fragment (Ja też uwielbiam ten wątek :D). Nowy wystrój bloga jest świetny, ale poprzedni bardziej kojarzył się z Ludźmi Lodu :)

    Twojemu Skarbowi życzę szybkiego powrotu do zdrówka i wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam serdecznie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serca życzę zdrówka Twemu szkrabowi!
    Rysunek i wystrój jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedzam Cię po dłuższej przerwie i wreszcie nowe posty. Jestem pod wrażeniem tej Sol. Jest tak piękna, jak została opisana przez Margit :) To ja Cecile. musiałam zmienić nazwę i teraz nie wiem jak do niej wrócić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, gdybym ja mogła tak odlecieć ...
    Poza Tym sądzę iż masz wielki talent ! Mam nadzieję że wpisów będzie więc i będą one częściej dodawane ^^
    Wiesz jak twoje dziecko urośnie, może też przeczyta sagę ? Tak było ze mną i moją mamą. Nienawidziłam czytać dopóki mama nie dała mi sagi <3 Kiedy skończy powiesz mu o swoim blogu a ono będzie się cieszyć że ma tak utalentowaną mamę : D Dlatego warto ! Wesołego Hallowen. ☻

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...